vahvajussi
Kouluttaja
No jopas oli projektiMulla toi ohjausiskariprojekti oli vähän pitkänlainen.
Toivovattavasti pääsen vähän helpommalla jos nyt iskarin satun hommaamaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jopas oli projektiMulla toi ohjausiskariprojekti oli vähän pitkänlainen.
KiitostaTyylikkäät vilkut sulla nyt Nautti! Vilkkujen vaihdolla Ysistä tulee paljon siromman näköinen.
Kyllähän toi huggeri paremman näköiseksi tuli, kun siitä sahasi sen 3 cm pois. Ei vaan taida olla kuvaa ennen lyhennystä, että pääsisi vertailemaan. Kyllähän mopo on ihan hyvä sijoituskohde, ei vaan kovin viisas loppupelejä ajatellen. Menee meikäläiseltäkin menee omat ja varastetut tohon mopoon..
Tosta kuvaamisesta, että kyllähän kameran pitäisi olla ihan laatupeli. Merkki Ixusja 4mg pikseliä ja kuvausvalikoita niin perkeleesti. Eli niitä mistä pystyy valitsemaan valmiit asetukset eri tilanteisiin. Mutta silti kuvat ovat aika pimeitä, vaikka arska paistaa täydellä teholla. Olen myös roplannut ISO-asetuksia eli ISO 200 ja 400 välillä.
Mä oon päästelly viimeksi Metzelerin Z6:lla. Oon erittäin tyytyväinen nakkiin ollut. Samalla takasella on ajettu jo yli 10000 ja vieläkin olisi pintaa jäljellä vaikka kuinka. Radalla ei ole renkaalla käyty kuin kerran, mutta muuten hyvin sekalaista ajoa kaupunki/maantie.Milläs renkailla ajelette? Mulla oli ensiasennuskumeina Misukan Pilot Sportit, jotka nyt vaihtuu Pilot Powereihin, joista on hyviä kokemuksia entisessä pyörässä. Myöskin Pilot Powerit ottivat kaksoisvoiton Motorradin rengastestissä, mikä kielii sitä, etteivät renkaat voi olla ihan scheisset.