Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve kaikille!
Tuli ostettua vm -99 oleva 9R ja haluaisin kuulla, mitä öljyä kannataa käyttää! Laatikko pelaa tällä hetkellä kuin kello, joten ajattelin olisiko Sellin Advance Ultra 4 hyvä Öljy kyseiseen pyörään?
Kertokaa omat kokemukset eri öljystä
Täällä oli jossain threadi noista manuaaleista netissä ja luulisin et sieltä ysiinkin löytyy. Käytä hakua.3: Onko kellään 9r lontoon kelistä huolto manuallia data muodossa tai mitä sen voi imuttaa?
Saksan kielinen kyllä löytyy, mutta mistä löytyy lontoon kielinenTäällä oli jossain threadi noista manuaaleista netissä ja luulisin et sieltä ysiinkin löytyy. Käytä hakua.3: Onko kellään 9r lontoon kelistä huolto manuallia data muodossa tai mitä sen voi imuttaa?
OK. Mä kuvittelin siitä määrästä löytyvän tuohon yks englanninkielinenkin nidekin. Omaani sieltä löyty manuaali, 512 sivua pdf:ää. Ei viittiny ihan tolla mustesuihkulla ainakaan alkaa tulostaan..Saksan kielinen kyllä löytyy, mutta mistä löytyy lontoon kielinenTäällä oli jossain threadi noista manuaaleista netissä ja luulisin et sieltä ysiinkin löytyy. Käytä hakua.3: Onko kellään 9r lontoon kelistä huolto manuallia data muodossa tai mitä sen voi imuttaa?![]()
Mailaa mulle ni pistän lontoon murteella tuleen...Eikun perhana se on 35megaa,en pistäkkään....vai onko sulla iso laatikkoOK. Mä kuvittelin siitä määrästä löytyvän tuohon yks englanninkielinenkin nidekin. Omaani sieltä löyty manuaali, 512 sivua pdf:ää. Ei viittiny ihan tolla mustesuihkulla ainakaan alkaa tulostaan..Saksan kielinen kyllä löytyy, mutta mistä löytyy lontoon kielinenTäällä oli jossain threadi noista manuaaleista netissä ja luulisin et sieltä ysiinkin löytyy. Käytä hakua.3: Onko kellään 9r lontoon kelistä huolto manuallia data muodossa tai mitä sen voi imuttaa?![]()
Lähti.Ilmottele tulikoMailaa mulle ni pistän lontoon murteella tuleen...Eikun perhana se on 35megaa,en pistäkkään....vai onko sulla iso laatikkoOK. Mä kuvittelin siitä määrästä löytyvän tuohon yks englanninkielinenkin nidekin. Omaani sieltä löyty manuaali, 512 sivua pdf:ää. Ei viittiny ihan tolla mustesuihkulla ainakaan alkaa tulostaan..Saksan kielinen kyllä löytyy, mutta mistä löytyy lontoon kielinenTäällä oli jossain threadi noista manuaaleista netissä ja luulisin et sieltä ysiinkin löytyy. Käytä hakua.3: Onko kellään 9r lontoon kelistä huolto manuallia data muodossa tai mitä sen voi imuttaa?![]()
Joka miehellähän toi manuaali on ,kokeile muulilla
![]()
Myyn sulle? En oo ainakaan omaan mopoon muoveja enää laittamassa.Mitäpä teet etukatteelle?
16/41 ja ne on sitten tossa viimisessä mallissa (02-03) 525:t aiemman 530:n sijaan, ei käy 98-01 ratastus!Hei kojootit, kertokaas moni piikkiset ja minkä tyyppiset on -03 9ärrän vakiorattaat? Ajattelin talvella vaihtaa piikkiä pienempää eturatasta, joten mistä kannattaa hommata ja mikä hintataso?