Moi
Oiskos kellään jäänyt ehjiä peilejä Kawasaki zzr 1100 C v 1990 tai tiedossa mistä löytys suoraan sopivat tarvikepeilit.
Pete
Hei!
Laitoin yv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi
Oiskos kellään jäänyt ehjiä peilejä Kawasaki zzr 1100 C v 1990 tai tiedossa mistä löytys suoraan sopivat tarvikepeilit.
Pete
Jos jollakulla olisi tarvetta c-mallin ehjälle kannelle? Olisi hyllyssä sellainen ylimääräisenä (hommasin silloin kun 1100 alkoi vaatia matalaa säätöpalaa jo varalle) muistaakseni 235 matalin säätöpala eli kunnossa on.
Yv.llä viestiä...tarpeeton mulle = halpa sille jolla tarvetta.![]()

Tulpat otin kanssa irti. Yks NGK poikki. Onneks lähti viel mukana. Mitä luin aikasempaa niin pitää hakea Championit tai Densot tilalle. Pitäskö no kaasarit ottaa irti ja putsata? Tankki on kyllä aika ruosteessa sisältä. Jos kuitenkin pääsis tän kesän ja ens talvena sit tekis sille käsittelyn.
Terve
Syksyllä ostin 3 vuotta seisseen -96 ZZR:n. Sillain puol vahingossa. Pyörä muuten kaikinpuolin kunnossa, mutta tapanin myrsky aikoinaan kaato pihalla sen. Pari naarmua katteissa ja pleksi rikki. Mittarissa 79 tkm. Vaihtoi omistajaa 500 eurolla niin en pitäny pahana. Nyt pitäs sille huoltoa tehdä. Motocrossia ja enskaa ajoin melkein 20 vuotta ja vannoutunut 2-T mies ei tiedä tosta katupuolen tekniikasta liikoja.
Piti käynnistää tuo niin ei perkeleelläkään käyntiin. Nuuhkaus tankkiin ja ihana pilaantunu bensan katku nokkaan. Tankki tyhjäksi ja kondensio tehny tehtäviää. Mukana aimo annos ruostevettä. Oli tämän talven lämpimässä tallissa niin varmaan vuosien tuotos. Tulpat otin kanssa irti. Yks NGK poikki. Onneks lähti viel mukana. Mitä luin aikasempaa niin pitää hakea Championit tai Densot tilalle. Pitäskö no kaasarit ottaa irti ja putsata? Tankki on kyllä aika ruosteessa sisältä. Jos kuitenkin pääsis tän kesän ja ens talvena sit tekis sille käsittelyn.
Muuta mitä ajatelin tehdä on:
-Ilmansuodatin vaihto
-öljyt ja suodatin
-jarrujen nöyristys ja jarrunesteet vaihtoon (pitääkö painaa ruitalla alhaalta ylös vai ilmaantuuko hyvin perinteisesti?)
-jäähynesteet vaihtoon
Onko muita ajatuksia mitä vois tehdä? Varsinais-Suomessa tietäjiä salon nurkilla?
-Markus
ventilien välysten tarkistus
Välykset tarkastettu kuulemma 3 vuotta aikaa. Sen jälkeen tosiaan ajettu vaan 100km.
Kaasarit auki ja kaikki o-renkaat uusiksi, neulaventtiilin o-rengas pahin ja kusee sitten yli ja reilusti.
NGK ja zzr on hyvin tarkka yhdistelmä, menee herkästi poikki, denso kestää paremmin ja champion on paras koska
elektrodi tulee paljon ulommas kun muissa edellä mainituissa.
Jos jostakin syystä saa liikaa bensaa kun paat käymään niin NGK on herkin ottamaan nokkiinsa ja kipinä karkaa tulpan syvyyksiin eikä käkien väliin, nokeentumiselle herkät siis.
Vanha ja seissyt pyörä= mikäli öljynpainevalo palaa tyhjäkäynnillä kuumana niin öljypohja irti ja kaikki pumppuun liittyvät o-renkaat uusiksi koska ovat lähes aina kovat ja kanttikkaaksi kuluneet.
Se on ns. D malli, ei tartte venoja kattoo, jarrut helpoin imemällä jollakin ilmausruuvista. Sylinterit voi sitten olla pirustikkin jumissa.
Etujarrulevyjen niittien herkistäminen että liikkuvat vapaasti muuten saat jossakin vaiheessa kierot jarrulevyt eteen.
Bensapumpun kärkien tarkistus ja pumppu toimimaan releellä heti kun paat virran päälle. ZZR:n ajatusmaailmassa on toimittu siten että pumppu ei pumppaa mikäli moottori ei pyöri = tyhjät kaasarit ja tyhjä akku hetkessä.