Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon miettinyt ihan samaa operaatiota. Oliko arvokastakin puuhaa tuo satulan uudistaminen?Katteet loisti kuin naantalin aurinko , putket kävi mopoon kuin nenä päähän mutta satula??? Ja eikun irti , kainaloon ja verhoomoon mars.. Uutta nahkaa pintaan ja se oli sit siinä... Täydellistä...
Päällystäminen kustantaa kaikkineen noin 60 eeroa et en pidä itse ainakaan kalliina...Oon miettinyt ihan samaa operaatiota. Oliko arvokastakin puuhaa tuo satulan uudistaminen?Katteet loisti kuin naantalin aurinko , putket kävi mopoon kuin nenä päähän mutta satula??? Ja eikun irti , kainaloon ja verhoomoon mars.. Uutta nahkaa pintaan ja se oli sit siinä... Täydellistä...
Ei siinä tarvitse kuin irroittaa sen puolen ohjaustanko ja vähän löysätä sen puolen teleskoopin ylimpiä kiristyspultteja hieman,jos haluaa.Kierrä korkki auki ja se on kädessäsi.Kannattaa painaa hiukan vastaan ettei jousi ponnauta ylös.Jousen voima on melko olematon jos se esijännitys on löysimmillään.Siis jos oli kyse jousen esijännityksestä.Itse laitoin omaan led-jarruvalon sinne alkuperäisen sisälle. Ulkoa ei huomaa mitään, mutta kun painaa jarrua niin näkyy. Onko muuten iso homma käyttää vasen iskaritolppa irti ja auki kun siinä esijännityksen säädössä on pieni klappi ja se ei pyöri kunnolla.
väittäisin, et on aika räyhäkän näkönen peli sulla
Aikas hieno takapääJuu kovasti kelejä vielä odotellaan täällä keski-suomessa... Lumi senkun lisääntyy ku puput
Nyt luvassa plus asteita ja toiveita ehkä kk päästä
. Oma Zetori -99 vähän entrattu ja jne. Viime kesänä kävin Tikkakosken lentokentällä kerran testaa ja huonolla lähdöllä mittaris 280km/h. Ens kesänä uudelleen pare onni. http://kuvablogi.com/nayta/iso/img1002814.jpg![]()