Tami
New member
Ok, sait ylipuhutuksi. Mistä tuota mainiota ööliä saa ja mikä sen virallinen merkintä ja vol. on?delvaceilla koneessa olen ajanut yli 130 000 kilsaa ja samanlainen kawamainen rohina ja sepelimyllyn runksutus sieltä kuuluu aina vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, sait ylipuhutuksi. Mistä tuota mainiota ööliä saa ja mikä sen virallinen merkintä ja vol. on?delvaceilla koneessa olen ajanut yli 130 000 kilsaa ja samanlainen kawamainen rohina ja sepelimyllyn runksutus sieltä kuuluu aina vain.
agrimarketeista, autotarvikeliikkeistä, k-maataloudesta, joiltakin huoltoasemiltakin löytyy.Ok, sait ylipuhutuksi. Mistä tuota mainiota ööliä saa ja mikä sen virallinen merkintä ja vol. on?delvaceilla koneessa olen ajanut yli 130 000 kilsaa ja samanlainen kawamainen rohina ja sepelimyllyn runksutus sieltä kuuluu aina vain.
no jopas. oletko zetorilla siellä liikkeellä? tanska on sellainen hassu lilliputtimaa. kaikki on pientä siellä. no melkein. sitten taas liikennekäyttäytyminen on ainakin motoristin kypärän sisältä katsottuna ihan persiöstä ja syvältä näin yleistettynä. jännä kun kahta puolta tanskaa on erinomaiset liikennekulttuurit: saksa ja ruotsi. sitten tuollainen peräreikä on osunut siihen väliin. en viitti edes sanoa.Mistään mitään tiedä mutta noissa rallivormuloissa ym taitaa olla nuo pesevät aineet pikkasen jäykempää tavaraa.. Eli paskat vaan on saattanu lähtee liikkeelle ilkein seurauksin.
terkkuja tanskasta, täällä on melki kesä jo![]()

komia on D-mallin zetori. meillä näkkyy olevan osittain samankaltainen prätkähistoria. mullakin oli joskus cb750k pitsikansituutti vm. 1981 ja sitten katanan velimalli gsx1100e vm. 1982 ja ne hankin käytettyinä tietysti silloin joskus. samoin hommailen mieluummin käytettyinä ja suht ehjinä mitä tarvitsen. taitaa olla lompakon sanelema juttu sekin.Tulipa tuollainen 1100 ZZR hankittua viime kesänä.
-93 vuodelta ja hieman yli 65tkm ajettu.
Muut pyöräni vuosien saatossa aikajärjestyksessä:
-Honda CB 750 K vm. -79
-Suzuki GS 1100G Windjammerin katteella ja laukuilla vm. -83
-Kawasaki Z 650 vm. -77
-Yamaha FJ1100 vm. -84
Nyt siis alla toista kautta tuo ZZR1100. Enpä taida olla Mp-kauppiaiden ihanne asiakas--> harvakseen vaihtuu ja kalusto hieman vanhempaa. Varusteetkin ostanut käytettynä.
Poika sentään sai uuden Rieju 125 RS2 ja uudet varusteet.
Tuossa vielä kuva Kawasta:
Terveisiä Tuusulasta.
Jonkun verran yli 800€ liikenne + täyskasko, ikävä kyllä prätkän liikenteen bonukset menivät kun tuli taukoa ja ei saanut enää vekslailla auton ja pyörän välillä.Saako kysyä paljonko maksatte liikennevakuutusta?
Samaa sukujuurta ovat, ja siksi tehtaan tyyppimerkinnöissä on tosi pieni ero, kun kymppi on ZXT-10B (88-90) ja zetori on ZXT-10C (90-92), tai ZX-10D (93-97). Jostain syystä aika vähälle huomiolle on jäänyt, että viimeisimmät 1100 zetorit (98-01) on itse asiassa G-malleja eli tyyppimerkintä ZXT-10G. ZXT-10E taas on uudempi, vesijäähdytetty GPZ1100, ja ZXT-10F sen ABS-jarrullinen versio. Uusi ZX-10R on ZXT-00C (04-05) tai D (06-07).Kertokaapas arvon zetorimiehet tai -naiset, että miten vanhempi ZX-10 (1988-90) eroaa ZZR1000 :sta muutoin kuin koneen koolta? Eikö nuo ole kuitenkin aika lailla samaa tekniikkaa? Onko esim. ajettavuudessa merkittäviä eroja?
Mulla on tuossa hyllyssä alkuperäiset korjaamokäsikirjat, jotka hommasin aikoinaan kun minulla oli Zetori.Samaa sukujuurta ovat, ja siksi tehtaan tyyppimerkinnöissä on tosi pieni ero, kun kymppi on ZXT-10B (88-90) ja zetori on ZXT-10C (90-92), tai ZX-10D (93-97).Kertokaapas arvon zetorimiehet tai -naiset, että miten vanhempi ZX-10 (1988-90) eroaa ZZR1000 :sta muutoin kuin koneen koolta? Eikö nuo ole kuitenkin aika lailla samaa tekniikkaa? Onko esim. ajettavuudessa merkittäviä eroja?
no nyt kapsu. käyttötesti on alkanut. delevacin tonninelisataset ölpit sisällä. tosin huomenna on aikomus päräyttää ja pöriöidä sirkiöllä. kerron sitten varmasti, jos kone hajoaa atomeiksi, loota on pirstaleina ja mäntien päällä on reikiä ja nokat ovat kuluneet sileiksi ja venttiilit ovat uponneet ulos kannesta ja kytkin on palanut kiinni tai luistaa kuin voisilmä paistinpannulla.Joo, oottelen sitä Sun suorittamaa Delvac-käyttötestiä 12r:ssä (ja vieläpä limited editionissa) ennenkuin itse laitan omaan mopottimeen.
kapsu