ZZR 1100

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terppis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mulla on tosta se ensimmäien versio kiinni. siinä tuli vaan semmonen holkki kiristimen tappiin rajottamaan liikettä. korjaantu vika silläkin
 
Moron!

Viime syksyllä tuli semmonen vika että startti sutii tyhjää. Eli pyörii mutta moottori ei pyöri. Yleensä pyörii muutaman sekunnin ja sitte pyörii vain startti. Kytkinkoppako auki vai onko sitä ennen jotain kokemusperäistä aiheeseen liittyen?.

-vk-
 
Posti toi kaukaa osan ja tänä kesänä voikin taas ajella vanhalla jokusen kilometrin?
 

Liitetiedostot

  • 1458062175562.jpg
    1458062175562.jpg
    94,9 KB · Katselut: 64
  • 1458063108874.jpg
    1458063108874.jpg
    93,6 KB · Katselut: 42
Nyt saattaa näkyä, se ei ollut julkinen ennen. En tiedä kuka on ajanut, pyörä c-mallin zzr-1100 -90.

Se osa oli sitten d-mallin ja eihän se tietenkään käynyt. Ilo oli lyhyt.
 
Posti toi kaukaa osan ja tänä kesänä voikin taas ajella vanhalla jokusen kilometrin?

Itellä on halki se valuklöntti. Jäi joskus jotenkin väärin asennuksessa. Täytyy tutkia saako sen korjattua kun ei ole eepayssa näkynyt eikä pitstopilla..

-vk-
 
Täällä on Zetori-kaupat myös edenneet lupaavasti.
Jännitys syö miestä rotan lailla, myyjä miettii ns. viimeistä hintaa. :thumbup:

EDIT: Kaupat sovittu, sain haluamani eli D-malli tulee.
 
Viimeksi muokattu:
kas, oli näköjään hakusanasta kiinni löytyminen. Jännä että zzr1100 tacho :lla ei löydy. (nyt tosin löytyy yksi silläkin). Yleeensä tarjoaa kaikkea mahdollista mikä vähääkään liittyy.

Kokeilin zetoria käyntiin, eikä edes lupaa, pyörittää kyllä. (Bensapumpulle on pakko-ohjaus).Katteet vaan irti
kuhan jaksaa(ulkona) ja ihmettelemään.

-vk-
 
pikkusen menohaluja zetoriin, kai.....

360.jpg


vetäsin tossa vähän asteita lisää syttypyörään sorvissa, hyvin meni

[video]http://myalbum.com/album/h6XYGvSEfQx1[/video]

nyt lukee sitten yoshimura muuallakin kun vaimentimessa, nokat nimittäin vaihtu just pikkusen parempiin.
 
vetäsin tossa vähän asteita lisää syttypyörään sorvissa, hyvin meni

Haluatko avata/ohjeistaa tuota hommaa vähän enemmän?
Korkeampioktaaninen nykypensa (98) kestää enemmän ennakkoja kuin
näihin pannuihin aikoinaan (jenkeissä) työnnetty 91 okt?

Tuota +4 asteen syttöpyörää saa tarvikkeenakin.
$_1.JPG


Pitikö tuossa videossa olla ääni? EDIT: olihan siinä hyvät rötinät. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:
videossa on ääni, jossain alakulmassa on kuvake jos ei kuulu.
mitä noita syttypyöriä ostamaan kun nurkissa on originaaleja mistä tehdä

Mitä pitäs avata, ennakkoa lisää: kierrosherkempi, pintakaasulla keräilee hissukseen itsekseen kierroksia lisää, eli
kulusta tulee kevyempää ja kuka arvostaa pientä kulutusta niin se tulee siinä kaupan päälle.
Zetorit kun on ns.antiikkia niin ne ei säätele sytkyä oktaanien tai nakutuksen mukaan.
Parastahan olis DYNA ja sinne omat sytkykäyrät.
 
Juu, elikkä miten suoritit homman lähinnä kiinnostaa.
Siirtää tuota akselilla olevaa koloa, sillä kai se paikottuu?
 
juurikin näin, muutetaan hieman kolon paikkaa, tarkemmin sanottuna tehdään vain pieni syvennys alkuperäiseen koloon.

syttyjpg.jpg
 
Monesti tuota ennakkoa on säädetty viilaamalla VÄHÄN niitä anturin kahden kiinnityspultin reikiä soikeaksi ja siirtämällä näin anturia HIEMAN alaspäin.
Aina kannattaa muistaa että C-mallin ja D-mallin moottorit ovat erilaiset moottorinohjauksen ja kaasarien suhteen. Itselläni kokemusta jonkin verran C-mallista, tämä 28. vuosi.
 
no kukin viilaa tavallaan, kaasareissa on toki eroja ja muissakin osissa c vastaan d mutta se onkin pitkä tarina kertoa joten tullaan toimeen sillä mitä kullakin on, tuo ennakonmuutos on vaan helpompi tehdä syttypyörään kun
saa laskennallisesti juuri sen ennakon mitä haluaa. Reikien viilaamisella se on mutu tuntumaa ja jos ei mee oikein niin strobolla kyttäämistä milloin sattuu kohdilleen.

Nokkienkin kanssa kannatta leikkiä jos taidot riittää, tehtaan jäljitähänne ei ole lähelläkään optimia.

imu pako
105 astetta 100 astetta
108,5 98 (originaali)
102 104
 
Moron!

Viime syksyllä tuli semmonen vika että startti sutii tyhjää. Eli pyörii mutta moottori ei pyöri. Yleensä pyörii muutaman sekunnin ja sitte pyörii vain startti. Kytkinkoppako auki vai onko sitä ennen jotain kokemusperäistä aiheeseen liittyen?.

-vk-

Tutkailin vähän asiaa ja startin kytkinhän on keskellä moottoria sisällä, joten saa olla tuollanen ainakin toistaiseksi.. Vaihdepolkimen stefa tuli vaihdettua joten joku päivä saa lorottaa öljyt sisälle.

-vk-
 
Back
Ylös