jurvelo
New member
0.3 mm on mun sivistyksessä liian vähän ja on juurikin pääsyy kanteen painumiselle. Vähän isommalla leveydelläkin voi pidemmän päälle tulla ongelmaa jos venttiilin karkaisu ei ole täysin onnistunut, mikä ei ole tuon ajan moteissa kamalan epätavallista. Jos on pelivaraa, niin lähelle haarukan ylärajaa eli 0,8 mm:iin kannattaa pyrkiä. Zetorin venttiilivikojen perussyy on se että seetin tiivistävän pinnan leveys ei ole ollut tehtaalta lähtiessä sitä mitä olisi pitänyt, vaan alle 0,5 mm jonka valmistaja on itse asettanut alarajaksi.
Sivistystä on montaa lajia, olet oikeassa 0,3mm:stä mutta mulla ei ole mitään väliä kestolla vaan se että saadaan pinnat pitämään kunnolla ja tehot niin tappiin kun mahdolista.
Zetorihan ei sit käy ikinä kunnolla jos hemmetin ilmanputsarin rojut ei ole kiinni (kun puhutaan orig.CVK:sta ilman viri viri systeemejä)
Kyllä niissä venoissa on pinnoite , samalla tavalla kun männänpäissäkin.
Ite poistin sen kuolleen kohdan dynojetin neuloilla, muuta dynojet roinaa en laittanut enkä kyllä porannut luisteihinkaan reikiä.
Viimeksi muokattu:

