Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten näissä zetoreissa toimintaperiaate kun tuo bensapumppu kun ei koko aikaa surise,relehän siellä on,mutta miten se katkaisee pumpun?Onko mitään hyötyö tai haittaa jos sen releyttäis niin että aina surisis päällä kun virrat on päällä,luulis että käynnistettävyys paranisi.
Eli tarvitsee ilmeisesti erilaisen releen kuin tuon alkuperäisen?
Jep,mulla olisikin jouten varaosapyörän releet ja johtosarja.Pitää selvittää vaan minkä väriset pihat pitää laittaa yhteen.
Mutta saa mulle kertookkin johtojen värit![]()
Mikäköhän idea on tossa mun kunnossa olevassa koneessa kun ne kumiset tulpat joiden alta synkataan kaasarit,niin 1 ja 4 kaasarit on yhdistetty letkulla toisiinsa ja ne tulpalliset on koneen keskellä?Varaosakoneessa taas kaikissa kaasareissa on ne tulpat.
Sinänsä on ihan sama onko letkulähdöissä tulpat vai onko ne yhdistetty toisiinsa letkulla.
Oiskos kukaan zzr omistaja ystävällinen ja katsois missä kohtaa lämpömittarin neula suunnilleen on kun termari aukee tai se kohta kun flekti lähtee pyörimään?Mielellään kuva,mutta riittää jos kertoo suunnilleen viisarin etäisyyden punaisesn rajan alusta.
Muistissani näen hämärän kuvan missä termostaatti avautuu kun lämpömittarin neula on kivunnut ehkä millin verran alatapista ylöspäin ja flekti lähtee pyörimään kun neula on jo hieman ohittanut mittarin puolivälin.![]()