Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä tiedä mikä siellä on ensimmäisenä hajonnut.Onneksi on varakone josta sai ruuvattua tarvittavat osat ja onneksi oli varakoneessa uusien levyjen mitoissa kaikki levyt ja kruunu hyvässä kunnossa,ilman koloja.
Eilen tapahtui jotain outoa starttauksessa.Kauheetta metakkaa kuului kytkinkopan puolelta ja epäilin vapaakytkimen hajoomista,mutta tälläistä tuli vastaan.Oli kejunkiristimestä katkennut tappi ja kruunusta kaksi tappia johon jousi tulee kiinniEn kyllä tiedä mikä siellä on ensimmäisenä hajonnut.Onneksi on varakone josta sai ruuvattua tarvittavat osat ja onneksi oli varakoneessa uusien levyjen mitoissa kaikki levyt ja kruunu hyvässä kunnossa,ilman koloja.
katso liitettä 21721http://www.moottoripyora.org/keskustelu/attachment.php?attachmentid=21722&stc=1&d=1593743572Koodi:
Otan osaa. Tuohon koneeseen on onneksi helppo vaihtaa tuo ketju vaikka kerran vuodessa. Tonniäffästä kun menee startinketju, niin lalalaa. Lähtökohtaisesti tuo Kawan kone on huoltoystävällisempi.
Mites startin vapaakytkimen vaihto? Onko poppakonsteja millä saa halkaisematta konetta?
D mallin takaiskari passaako C malliin? Onko nuissa linkun osissa eroja?
Pituus kiinnitysreiän keskeltä-keskelle
GPZ900R: 310 mm
ZZR1100-C: 313 mm
ZZR1100-D: 335 mm
ZZR1200 : 338 mm
Pituusero vaikuttaa kaksinkertaisella määrällä perän nousuun
Tilasin ebaysta uuden venttiilikopan tiivisteen kun hiukka tihkuttaa öljyä vasemmalta puolelta,ootteko laittaneet lisäksi mitään tiivisteliimaa vai ihan pelkän tiivisteen?