• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1200

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RvN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt saisi kaikki kokeneemmat ja enemmän moottorista ymmärtävät kertoa onko vikaa vai ominaisuus kun pyörässä lämmöt ei taho nousta millään ajettaessa..

pyörä siis zzr 1200 -04
 
Nyt saisi kaikki kokeneemmat ja enemmän moottorista ymmärtävät kertoa onko vikaa vai ominaisuus kun pyörässä lämmöt ei taho nousta millään ajettaessa..

pyörä siis zzr 1200 -04
Tarkoittanetko, että mittarissa ei lämmöt näyttäisi nousevan vaan neula pysyy siellä vasemman reunan tuntumassa? Sitten kaikki on OK.

Kai sentään paikoillaan käyttäessä saat flektit käyntiin? Silloin mittari pitäisi olla jo hiukan enemmän keskemmällä.
 
Ominaisuus. Siinä on tuplaflekti ja lämmöt nousee vasta hitaassa taajama-ajossa.
 
Elikkäs kyllä flekti lähtee pelaan kun paikallaan käyttää ja sillon lämmöt nousee n. puoliväliin mittaria.

Ja ajossa mittarin mukaan lämmöt aikalailla vasentareunaa.

Pyörä käy ja kukkuu niinku pitääki joten jatkan taas hyvilämielin ajelemista,

Kiitokset vastauksista.
 
Ja taas puskee kysymyksiä mieleen joihin ei oo itellä tietoa.

Elikkäs kuinkas tappavaa on jos pyörään menee liikaa öljyä?

ja jos se ylimääräinen on saatava sieltä pois niin onko siihen jotain ns. macgyver työkalua?

buttrock.gif
 
Ostin ZZR 1200:n ensi kesän reissuja varten. Hieno peli, sopii mulle. Ajo-ominaisuudet eivät ole kaikkein
parhaimmat taajamassa, mutta paranevat erinomaisiksi kun nopeus nousee tuonne satasen paremmalle puolelle.
Kunnon kawamaiset äänet vakioputkilla!
 
ohoh, onnittelut lahjakkaalle hra ripleylle zetorin hankinnasta.

yyvv, riippuu kuinka paljon ylimäärä on öljyä. joku 100 ml apteekinruisku johon sopiva letku ja imemällä saa pois n. vajaan desin kerrallaan tai sit biltemasta tms. joku pumppu.
 
Kiitos onnitteluista. Kyllä mun kelpaa. Pienen totuttautumisen jälkeen
alkaa tuntua siltä, että tuo ZZR1200 on parasta mitä mun jalkojen välissä on
ollut pitkään aikaan...
tounge.gif
 
Saman pärrän hankin kesällä ja nyt on vajaa 3000km takana. 2004 ZZR 1200 ja 20tkm ajettu.

Upea vehje, varsinkin kun yleensä on tyttöystävä kyydissä ja rompetta laukuissa
smile_org.gif
 
Morjes kaikille!
Tein "Ripleyt" ja ostin kans 1200 zetorin ZRX:n lisäksi.
Ja kun tekniikka kiinnostaa, nyt tarviis vähän apuva;
Mistä tunnistaa pyörän valmistusvuoden? Onko jossain netissä tietoa valmistusnumeroiden perusteella, kun pyörässä ei näytä olevan sitä maagista koodia C1-C4 missään?
Ja onko pyörissä eroja eri vuosimalleissa?
Huoltomanuska, minkä kopioin on C1-C3, joten vois olettaa, että 2005 eroaa joteskin?
Oma pyörä on myyjän mukaan vm. 2004, on ensirekisteröity 12/2004 ja värinä se melkein musta sininen, pearl mystic black.
 
viime kesänä zzr-1200-seen tutustuin aluksi konepyörä vaikutti kömpelöltä mutkatiellä suoraan kun päästeli todella vakaa menijä vääntää mainiosti alakierroksilla ajoasento mielestäni hyvä kaasukahvaa vääntää ranteet venyy ja maisema vaihtuu ripeästi
062802jumpie_prv.gif
 
Morjensta vaan!! Tuli hommattua tollanen zzr-1200 vm.2005 aj.19000km. Osaisitteko sanoa onko ohjaustangon vispaus vika vai ominaisuus kyseisessä pyörässä? Vispaus ilmenee erittäin voimakkaana 70km/h tuntivauhdissa, kun irrottaa otteen tangosta. Tällöin ohjaustangon vispaus on vaarallisen voimakasta. Myös jarruttaessa tunnen ja näen pleksistä että etupää ravistaa. Mistäköhän lähtis paikallistaa ongelmaa? Rengas, jarrulevyt, ohjauslaakeri silmämääräisesti ok.
 
Pintaa renkaalla on ihan reilusti, voihan se silti olla pilalla!! Jos ostan uuden renkaan niin minkäs merkkistä suosittelette?
 
Back
Ylös