Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisiko porukoilla hyviä ehdotuksia, mistä kannattaisi kysellä vm. 2008 ZZR:n oikean puolimmaista äänenvaimenninta. Ostoilmoitus ei ole vielä tuottanut tulosta. Autovahinkokeskuksessa ei ole ja usein niissä on naarmuja, jos sattuu löytymään. Pyörää pihalla työnnellessä, on tullut pari häiritsevää naarmua, josta pitäisi päästä eroon. Jos omista nurkista sattuisi löytymään ylimääräistä äänenvaimenninta, niin ottakaa yhteyttä.
Mites porukoilla on zetorin kytkin toiminut. Itellä kytkin ei irrota kunnolla. Huollossa 42 tkm kohdalla vaihdettu kytkin-neste, nyt ajettu 47tkm ja niillä paikkeilla alkanut oireilemaan eli ilmasta järjestelmässä ei ilmeisesti ole kyse. Vika on siitä erikoinen että välillä kytkin toimii normaalisti ja välillä ei irrota kunnolla, se onko moottori kylmä vai kuuma en ole havainnut eroa. Silloin kun vika on päällä, kytkimen liike kahvassa on todella lyhyt, n.3cm. Jotenkin tuntuu kun säätää kahvan pisinpään asentoon että pelais selvästi paremmin mutta sitten ei taas kahva ei ole muuten käteen sopiva. Nestettä on ja en nyt usko että öljyistäkään on kiinni mutta voisko sitten levyissä olla jotain. Työsylinteriltä kytkimelle menevän tapin olen putsannut ja tarkastanut että se liikkuu takertelematta.

siellä ON ilmaa, usko pois!
8mm avain käteen ja rätti toiseen... ja pullautat sen kuplan pääsylinteristä.![]()
kiitokset Samille neuvosta!Uskottava se on, ilmaahan siellä oli. Alhaalta laitoin nestettä kahvalle päin ja johan alkoi toimimaankiitokset Samille neuvosta!

no niin juhannusviikolla vihdoin päivitin kalustoa uudempaan. -93 1100 jonka kanssa ajoin yli 50 000km ongelmitta lähti vaihtoon ja nyt pihassa möllöttää -08 1400. on loistava pyörä.

Kauan sä sitä mietitkinno niin juhannusviikolla vihdoin päivitin kalustoa uudempaan. -93 1100 jonka kanssa ajoin yli 50 000km ongelmitta lähti vaihtoon ja nyt pihassa möllöttää -08 1400. on loistava pyörä.
Onko kukaan poistanut 2008 - 2011 vuosimalleista perhosläppiä ts. toisioläpät ja kuinka paljon sen vaikutus on kaasun reagointiin matalilla kierroksilla / vaihteilla ?
Tiedossa on että vm. < 2007 vaikutus oli selkeä. Mikäli oiken ymmärtänyt oikein niin v. 08-11 tätä muutettiin joissa läpät aukeavat herkemmin ?
Toinen asiaan liittyvä mikä allekirjoittanutta askarruttaa, onko kellään jotakuinkin faktaa tietoa aukeavatko läpät täysin 4000 vai vasta 6000rpm kohdalla ? Tästä kun kahta eri informaatiota netissä :0
PCV:n kartta on eräältä hepulta britti zetorifoorumilta hivenen itse muuteltuna ja pelaa varsin hyvin.
Värkkäsin testimielessä myös 270ohmin vastuksen ajamaan Tre/Gipro palikoiden virkaa jotta saa 6.vaihteen tauluun ja sen myötä ns. parhaan sytkäkartan. Se on vaihtokytkimen takana jolloin on helppo saada normaali tilanne takaisin ja vaihdenäyttö pelaamaan. Mitään suurta eroa tuolla kutosen kartalla en ole huomannut, ehkä hivenen pehmeämin käy.
Mutta muuten silläkin toimii ihan ok vaikka silloinhan 0 - 6000rpm ja 0 - 60% kaasunasennosta on o2 optimizerin varassa kaikilla vaihteilla(normisti 4-6 sen varassa noissa väleissä ja 1-3 kartan mukaan kokonaan) , joten se palikka tuntuu ajavan asiansa varsin hyvin.
....Pyörä kuitenkin käyttäytyy mielestäni ihan normaalisti. ....Toisin kuin aikoinaan ilman O2 Optimizer:ia aka "Controller boxia", jolloin toi closed loop area (up to 4000rpm vaihteilla 4-5-6) teki sitä mitä täälläkin aiemmin raporoitu mm. allekirjoittaneen toimesta.Tämä(kin) MP herättänyt omaa kiinnostusta. Kyselin vielä vakuutukset etukäteen siltä varalta, että pomppaisivat liikaa mutta onneksi ei. Noin 120€ "vaan" enemmän kun esim. BMW K1300S tai Honda VFR 1200F mitkä ovat olleet omalla hankintalistalla: http://www.moottoripyora.org/keskus...2-Sportti-tourinkia-vai-mitä-alle-seuraavaksi
Pakkohan tämä on yrittää kesällä päästä koeajamaan näemmä. Olisinkin kysynyt tästä pyörästä, että miten tuolla ykkösellä pärjäilee keskusta/ruuhka-alueella? Tarviiko kovasti luistatella kytkintä vai meneekö ihan siististi ettei kyykyn veroiset välitykset?
Toinen mikä kiinnostaa niin miten tuossa riittää ketteryyttä parkkiksella ja hitaammissa vauhdeissa pyörimiseen? BMWllä ja Hondalla ainakin noissa ihan pärjäsi ihan ok tasoisesti.
Laukku vaihtoehtoja tähän varmaan jonnin verran löytyy vaikkei tehdas sivulaukkuja olekkaan. SW Motechilta ihan ok laukkuja ainakin näyttäisi olevan. Kunhan ne vaan saisi sitten pois ettei jää karseita jämiä pyörään kun laukkuja ei käytä. Suurinosa ajoista kuitenkin on ilman laukkujen tarvetta.