stein
New member
Sopisko paikaksi Stelvio pass ja ajankohta 24.6. , taidan olla siellä silloin.Hondakuskit puuhaavat kokoontumista XX:lle.
Miten olis ZZR 1400:lle sama homma ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopisko paikaksi Stelvio pass ja ajankohta 24.6. , taidan olla siellä silloin.Hondakuskit puuhaavat kokoontumista XX:lle.
Miten olis ZZR 1400:lle sama homma ?![]()
Jos menee luistatteluksi, mä tuuppan aina jonon ohi. Ei sielu anna periksi luistatella...Tota mäkin mietin. Tässä vanhassa kun se on sopivan lyhyt. Ei tarvii luistatella ruuhkissa.pahimpina puutteena kaupunkiajoon turhan pitkä ykkönen.mikä nyt tosin on liki kaikissa vaivana.
Tuollahan sitä joskus vuosi sitten asiasta vähän kirjoteltiin.Mistään lastentaudeista tai tyyppivioista en muista lukeneeni mistään...
Silloin ollaan Monacon seudullaSopisko paikaksi Stelvio pass ja ajankohta 24.6. , taidan olla siellä silloin.Hondakuskit puuhaavat kokoontumista XX:lle.
Miten olis ZZR 1400:lle sama homma ?
Luulenpa, että näistä 'luotijunista' muutama muukin voisi olla niillä tienoilla suurin piirtein noihin aikoihin...![]()
Kahdeksan sekunnin istuminen on hiukan eri kuin matkan ajaminen.Etkös sen jo istumalla todennut, oliko ahdas?
Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.
Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?
Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.
Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.
Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa.![]()
mikä tuo 88 0?Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.
Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?
Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.
190cm pitkänä oon mahtunu ihan hyvin. Saattaa muuten tulla aika kallis koeajo, nimim. kokemusta onOmistajilta pyytäisin pientä tietoa.
Pari täyttä kesää ja 20 000 km olen Zetorilla kurvaillut ja ainakin omille mitoille (189/88) varsin passeli laitos. Tuo ttuttu:n vaihtoehto tuntui yhtä hyvältä, jollei jopa paremmalta vaihtoehdolta aikanaan, mutta päädyin kuitenkin Kawaan (oli parempi saatavuus juuri sillä hetkellä kun oli vaihtokuume kuumimmillaan).Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.
Vaihda mielummin takaratas. Menee muuten aika pieneksi eturatas. 17>16. Muutoksen nopeuteen saa tuolta: http://www.gearingcommander.com/ . Kawa>ninja>zx-14. Mulla on edessä 18 ja muutos mittarinäyttämään oli n.- 7km. Eli näytti melko tasan oikeata nopeutta.Onko kukaan vaihtanu Isoon Zetoriin eturatasta piikin pienempään, millaisia kokemuksia? Kuinka paljon mittarivirhettä aiheuttaa moinen muutos?![]()