• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hondakuskit puuhaavat kokoontumista XX:lle.
Miten olis ZZR 1400:lle sama homma ?
062802moto_prv.gif
Sopisko paikaksi Stelvio pass ja ajankohta 24.6. , taidan olla siellä silloin.  
062802jumpie_prv.gif
Luulenpa, että näistä 'luotijunista' muutama muukin voisi olla niillä tienoilla suurin piirtein noihin aikoihin...

Stelvio sopii, mutta 11.7. kylläkin....
biggrin.gif
..mieluummin siihen lähistölle Livignoon, siellä on riittävästi anniskelupaikkoja edullisin tax free- hinnoin..
033102beer_1_prv.gif
..eli lauantai-illaksi 10.7. ja Miky´s Pub Livignossa.
buttrock.gif

Mitäs mieltä kawa naiset ja miehet ovat sellasesta että laajennettas tuota jo olemassa olevaa kawagtr foorumia myös ZZR 1400 alueella?

Huomannut että aika marginaaliryhmä on pelkästään GTR kuskit ja varmasti tulis erimalliin säpinää foorumille kun iso zetorikin olis mukana.
lookaround_orig.gif

Toki osotteenkin voi hakea vaikkapa muotoon www. kawa.fi jos haluaa.

Tuli vaan mieleen tässä lumien sulamista odotellessa ja kohta tulee tietty kiukkusia kommentteja GTR kuskeilta.
tounge.gif

Eikähän se toki mahdotonta ole vaikka olis mukana muitakin malleja, käsittääkseni ei ole Suomessa muita kuin Classic Kawasaki foorumi?

Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.

Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.

Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa.
bowdown.gif

Ei nyt itse ihan nuin pitkä ole, mutta kyllähän varmaan tällaisista pyöristä tilavin ajoasento on kyllä Kawassa.

Matkan ajamisessa muun muassa itse kenenkin ryhti vaikuttaa paljon siihen miltä peli tuntuu pidemmän päälle...
smile_org.gif
..siksi mun mielestä itse kokeilemalla saa aina parhaan tuntuman laitteeseen. Mulle joku joskus muinoin sanoi ettei Bläkkärillä pysty ajamaan yli 500 km mitenkään kun perse puutuu. Tulipa niillä vedettyä yli 1000km:n siivuja lukematon määrä eikä ihmeempää valittamista....
062802moto_prv.gif

Mulla alkaa kolmas kausi kyseisellä pyörällä ja hyvin toimii vaikka on vähän enemmän pituutta! Itse olen 191cm ja painoa 112kg. Hyvin jaksaa pidempiä matkoja ajella!!
062802moto_prv.gif

Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

bowdown.gif
Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.

bowdown.gif
Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.
mikä tuo 88 0?
sun pelkkä torsoki painaa ton
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

bowdown.gif
190cm pitkänä oon mahtunu ihan hyvin. Saattaa muuten tulla aika kallis koeajo, nimim. kokemusta on
smile_org.gif

bowdown.gif
Pari täyttä kesää ja 20 000 km olen Zetorilla kurvaillut ja ainakin omille mitoille (189/88) varsin passeli laitos. Tuo ttuttu:n vaihtoehto tuntui yhtä hyvältä, jollei jopa paremmalta vaihtoehdolta aikanaan, mutta päädyin kuitenkin Kawaan (oli parempi saatavuus juuri sillä hetkellä kun oli vaihtokuume kuumimmillaan).

Mun mitat on 190/87, eikä ollut ongelmaa. Tosin eri ihmiset kokee nämä asiat niin eri tavalla, ettei oikein voi ruveta neuvomaan. Saman mittainen kaima veivaa CBR1000RR:llä ja väittää sitä kirkkain silmin tilavaksi, mun kintut ei siihen vehkeeseen taivu.

Näkyy mun entinen peli olevan Tampereen BW:ssä uutta omistajaa odottamassa. Siinä on huolella pidetty peli tyrkyllä, '06 ABSimalli. Mulla on siihen Bagsterin tankkisuoja vielä tallessa, saa pikkurahalla. Suoja on kiiltäväpintainen, "Cristal", jota ei enää valmisteta.

Kuva, otettu vähän ennen vaihtoa.

Kiitos paljon vastauksista.
thumbs-up.gif

Kuten Darkkis epäili, niin saattaa tulla melko kallis koeajo. Tosin viime viikonloppuna, kun kävimme katselemassa pyöriä, niin alustavasti jo puheltiin, että alkukesästä käydään koeajossa ja katsotaan kuinka käy.
crazy.gif

Itseni tuntien käy tosiaankin niin, että menemme "vaan katsomaan", mutta uudella lähdetään pois.
tounge.gif

Nooh, katsellaan ja koeajellaan rauhassa.
baaa.gif

Onko kukaan vaihtanu Isoon Zetoriin eturatasta piikin pienempään, millaisia kokemuksia? Kuinka paljon mittarivirhettä aiheuttaa moinen muutos?
062802moto_prv.gif

Onko kukaan vaihtanu Isoon Zetoriin eturatasta piikin pienempään, millaisia kokemuksia? Kuinka paljon mittarivirhettä aiheuttaa moinen muutos?
062802moto_prv.gif
Vaihda mielummin takaratas. Menee muuten aika pieneksi eturatas. 17>16. Muutoksen nopeuteen saa tuolta: http://www.gearingcommander.com/ . Kawa>ninja>zx-14. Mulla on edessä 18 ja muutos mittarinäyttämään oli n.- 7km. Eli näytti melko tasan oikeata nopeutta.

Back