Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Metallic Midnight Sapphire Blue.^- kas, onnittelut SamilleEipä kovin montaa isoa zetoria Tampesterissa olekaan nähnyt joten ihan hyvä lisä. Varmaan nähdäänkin tulevana kesänä jossain miitissä..? Tuliko minkä värisenä?![]()
Spoileripleksi on ihan hyvä. Mulla oli semmonen kiinni lentokenttäajoissa ja huiput putos 3-5km/h. (vaihdoin alkuperäisen takas vetojen välissä). Eli normi ajossa ilmanvastuksen kasvu on minimaalista, mutta kovassa nopeudessa selkeesti helpompi päästä "piiloon".Hei te zzr1400 -kuskit, joilla on Kawasakin spoileripleksi käytössä, miten se toimii etenkin kovemmissa nopeuksissa. Ajoin eilen moottoritiellä n. 140 km/h nopeudella kakspäällä tällä normipleksillä ja aika sporttinenajoasento saa jo molemmilla olla, ettei tuuli kovasti riepottelisi...![]()
Nyt tänä keväänä 350 km takana, onpa upee ajettava![]()
MRA mainostaa sivuillaan ZZR:ään 'clear' väristä spoiler- ja touring -windshieldiä. Mutta noissa ei lue 'Kawasaki'Joo, sivulaukut muuttaa tilannetta ja ihmisten pituudet.Mulla on kans orkkispleksi, mutta ei olla päästy vielä kokeilemaan.Touringpleksiä ei tunnu vaan kirkkaana löytyvän.(videointi)![]()
Ok, kiitos tiedosta. Taidanpa käydä tänään jututtamassa kauppiasta.Spoileripleksi on ihan hyvä. Mulla oli semmonen kiinni lentokenttäajoissa ja huiput putos 3-5km/h. (vaihdoin alkuperäisen takas vetojen välissä). Eli normi ajossa ilmanvastuksen kasvu on minimaalista, mutta kovassa nopeudessa selkeesti helpompi päästä "piiloon".
kah! Onnea uutelle mopolle..Alkoi kiinostaa kun tuollainen -08 tuli taloon![]()
Kiinostaa myös mistä löytyisi service manual? -06:seen löysinkin täältä, vai pärjäänkö sillä (mitään kuitenkaa tee itte..)![]()
KiitänMRA mainostaa sivuillaan ZZR:ään 'clear' väristä spoiler- ja touring -windshieldiä. Mutta noissa ei lue 'Kawasaki'Joo, sivulaukut muuttaa tilannetta ja ihmisten pituudet.Mulla on kans orkkispleksi, mutta ei olla päästy vielä kokeilemaan.Touringpleksiä ei tunnu vaan kirkkaana löytyvän.(videointi)
Touring näyttää paljolti samanlaiselta kuin Kawasakin oma spoileripleksi: molemmissa reiät.![]()
Kiitos
laita ne ns.lankarullat ja nosto onnistuu helposti yksinkinTässä kun ei ole keskiseisontatukea, niin tarttis varmaan hommata huoltopukki... Sellaisesta mulla ei ole mitään aiempia kokemuksia. Saako pyörän nostettua yksin sille? Kaveri ainakin totesi ettei tonnista separia saanut yksin polkaistua
Onko nuo SW Motechinin telineet, jotka sulla on kiinni sivuilla? Entä mitä sivulaukkuja käytät telineiden seurana?kah! Onnea uutelle mopolle..Alkoi kiinostaa kun tuollainen -08 tuli taloon![]()
Kiinostaa myös mistä löytyisi service manual? -06:seen löysinkin täältä, vai pärjäänkö sillä (mitään kuitenkaa tee itte..)![]()
![]()
eiköhän tolla nollakutosen manuskalla pärjää ku muutokset uudemmassa on lähinnä sähköpuolella..
noista saunteista..
-klik-
toinen killereillä ja toinen ilman eli ei juuri eroa kohtuullisella sinkinkiristyksellä
-KLIK-![]()
Jep SW;n telineet ja laukkuina givin v35Onko nuo SW Motechinin telineet, jotka sulla on kiinni sivuilla? Entä mitä sivulaukkuja käytät telineiden seurana?kah! Onnea uutelle mopolle..Alkoi kiinostaa kun tuollainen -08 tuli taloon![]()
![]()
eiköhän tolla nollakutosen manuskalla pärjää ku muutokset uudemmassa on lähinnä sähköpuolella..
noista saunteista..
-klik-
toinen killereillä ja toinen ilman eli ei juuri eroa kohtuullisella sinkinkiristyksellä
-KLIK-![]()
Olen kelaillut, että mahtuuko nuo Yoshin sliparit hyvin tuohon alle.. Itsellä on SW Motech + Kappa 40 litran sivulaukut. Vakioputket nousee melko lähelle noita laukkuja, ja olin katsovinani että Yoshit tulisi vielä vähän lähemmäksi.
Terve vaan! Meikäläisellä samanlainen ilmansuodatin kotelon kansi... ja hyvä on.Vaihtelin tuossa keväällä zetoriin K&N ilmansuodattimen ja tulin siihen tulokseen että se paljonpuhuttu suodatinkansi on tosiaan aika pa*ka. Ruuvit kiristettäessä se vääntyy keskeltä lähestulkoon raolle kun suodatin painaa vasten sieltä poterosta. Varsinkin konnan suodattimella joka on kumirunkoinen, niin se ponnistaa himpun enemmän kuin orkkissuodatin.
Tästä suivaantuneena piirsin kuvan alkuperäisestä kannesta ja kaveri hakkasi levytyöstökeskuksella 3mm alumiinista lisäkannen alkuperäisen muovisen päälle.
Tällä oma muovikansi asettuu ja nätisti ja ennekaikkea tiiviisti paikalleen.
Kuva
Kuva2
Kuva3
Kuva4
Nyt näitä kansia tuli samalla vaivalla enemmän, ja josko jotakuta kiinnostaa asentaa omaan tällainen parannus, niin voipi ottaa yhteyttä. marekaikilla@gmail.com
Vitosella lähtee plus postit. Varmaankin kirjeessä kulkee.