Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...birra finito propello stoppo?Kutoselle vaihtaessa kone sammu ja ei sitten käynyt ku kahella pytyllä
Miten olet ohittanut nopeuden rajoittimen? Aattelin vaan kun on tismalleen sama nopeus kuin mulla vakiona ja rajoittimen kanssa. Tre (glpro) ei poista rajoitinta vaikka mainos niin lupaakin. Itellä on rajoitin poistettu speedo healerilla. (nopeusnäyttö -90%). Siitä rajoittaako se menoa toisioläpillä vai sytkyllä vai kummallakin ei tietoa. Mutta joka tapauksessa se on sidoksissa mittarin näyttämään.Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.
En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).Tuliko jotain mekaanisiakin vaurioita vai joku sähköpuoliko temppuili?
Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.
No kyllä se lohduttaa.En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).Tuliko jotain mekaanisiakin vaurioita vai joku sähköpuoliko temppuili?
Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.
Puhutaan kuitenkin kiloista kun on kawasaki kyseessäEletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä.![]()
Nii, toivottavasti eiPuhutaan kuitenkin kiloista kun on kawasaki kyseessäEletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä.![]()
![]()
Speedohealer oli mulla säädetty näyttämään -50%, mutta ei vaan kulut tällä kertaa riittänyt sen kovempiin. Vissiin menee maanantaina kokoputki ja pc tilaukseen...Miten olet ohittanut nopeuden rajoittimen? Aattelin vaan kun on tismalleen sama nopeus kuin mulla vakiona ja rajoittimen kanssa. Tre (glpro) ei poista rajoitinta vaikka mainos niin lupaakin. Itellä on rajoitin poistettu speedo healerilla. (nopeusnäyttö -90%). Siitä rajoittaako se menoa toisioläpillä vai sytkyllä vai kummallakin ei tietoa. Mutta joka tapauksessa se on sidoksissa mittarin näyttämään.Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.![]()
laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikkaOletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
kiitti, tuollanen pitää hankkia. 16mm taitaa olla emäputken sisähalkaisija?laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikkaOletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.![]()
-KLIK-
-KLIK-
muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on![]()
Onko lyhyemmällä varrella sama kuin TECHMOUNT 10102 asennusteline, KAWASAKI, musta 13/16 mm ohjausakseli reikään, mini?laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikkaOletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.![]()
-KLIK-
-KLIK-
muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on![]()