• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ok pitää tollanen RAM sitten hankkia. Tompan mukana tulleen härsin joskus pilalle, kun se ei jaoltaan sopinut silloiseen pyörään ja loppuvimeeks sidoin sen nippusiteillä tankoon
tounge.gif

Tapasin eilen Billnäsissä ZZR-kuskin, joka kyseli ohjausiskaristani. Itse iskari on tällä hetkellä huollossa, enkä muistanut iskarin merkkiä/mallia
smile_org.gif
, joten tässä, jos satut näitä juttuja lukemaan:

Hyperpro RSC

Hyperpro

Mikähän "ominaisuus" se on kun pyörän starttaa kylmänä niin pyörä ikään kuin rääkäisee, samaan tapaan kuin voisi kuvitella katteiden olevan löysällä ja niiden sitten resonoivan? Katteista tuo tuskin kuitenkaan kuuluu sillä kun pyörä on ollut hetken käynnissä (ilman että kone on ehtinyt kuumeta) ja sitten kone käynnistetään uudelleen niin mitään sivuääniä ei kuulu. Mietin vain että onko tuo normaalia tälle pyörälle?

Ajossa tai muulloin en ylimääräistä meteliä ole huomannut

eiköhän se ole se jakopää jonka kiristin toimii öljynpaineella. samaa kyselin täällä taannoin.

Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.

Mä kävin rikkomassa jotain? Kutoselle vaihtaessa kone sammu ja ei sitten käynyt ku kahella pytyllä. Liukumalla maaliin olikohan 305.
sad_orig.gif

Kutoselle vaihtaessa kone sammu ja ei sitten käynyt ku kahella pytyllä
...birra finito propello stoppo?  
tounge.gif

Ja usko, että en väännä puukkoa haavassa, harmittaa ittelläki, kun olis ollu mukava nähä kuinka monta busaa olis jääny noista "huipuista" taaksesi.

Tuli vain niin hyvät naurut tuosta "signeerauksestasi", näin saunan lämmetessä ja vielä onneksi olusen riittäessä  
thumbs-up.gif
Eiku konetta kasaan ja kohti uusia koitoksia!

Kävikös kukaan muu tänään Hallissa kokeilemassa? Itsellä 295kmh täysin vakiolla josta peilit otin pois ja huippunopeudenrajoitin myös oli ohitettu.
Miten olet ohittanut nopeuden rajoittimen? Aattelin vaan kun on tismalleen sama nopeus kuin mulla vakiona ja rajoittimen kanssa. Tre (glpro) ei poista rajoitinta vaikka mainos niin lupaakin. Itellä on rajoitin poistettu speedo healerilla. (nopeusnäyttö -90%). Siitä rajoittaako se menoa toisioläpillä vai sytkyllä vai kummallakin ei tietoa. Mutta joka tapauksessa se on sidoksissa mittarin näyttämään.
nixweiss.gif

Tuliko jotain mekaanisiakin vaurioita vai joku sähköpuoliko temppuili?

Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.

Hirveetä siritystä se sun pyörä kyllä piti lähdössä. Tosin en tiedä, saattoi kuulua asiaankin jonkin hipo-osan puolesta. Korvaan otti kuitenkin erikoinen ääni.
En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).

En oo uskaltanut kattoa. Rukoilen kaikkia ukko ylijumalia ja kumppaneita, että olis vaan pari tulppaa menny. Aamulla kai täytyy sitten uskaltaa kurkistaa. Hyvin kyllä kulki sen aikaa kun kulki. (niinkö se nyt mitään lohduttais).
No kyllä se lohduttaa.
Kertoo ainakin että potentiaalia on, kunhan vaan saa sen tekniikan kestämään.
Toivotaan nyt että kyse on vaan tulpista tai muusta vastaavasta tyhmästä sähköviasta, joka aiheutui esim Vboxin lähtiessä lentoon.
Mutta kuten sulle jo monta kertaa oon sanonut, tämmösissä tilanteissa se tiedonkeruu usein maksaisi itsensä hetkessä, kun mahdollinen vian syy olisi ehkä mahdollista paikantaa ja ei tarvitsisi sulattaa sitä seuraavaakin moottoria.
Eletään silti toivossa että tästä selvitään kympeillä.
033102beer_1_prv.gif

Miten olet ohittanut nopeuden rajoittimen? Aattelin vaan kun on tismalleen sama nopeus kuin mulla vakiona ja rajoittimen kanssa. Tre (glpro) ei poista rajoitinta vaikka mainos niin lupaakin. Itellä on rajoitin poistettu speedo healerilla. (nopeusnäyttö -90%). Siitä rajoittaako se menoa toisioläpillä vai sytkyllä vai kummallakin ei tietoa. Mutta joka tapauksessa se on sidoksissa mittarin näyttämään.  
nixweiss.gif
Speedohealer oli mulla säädetty näyttämään -50%, mutta ei vaan kulut tällä kertaa riittänyt sen kovempiin. Vissiin menee maanantaina kokoputki ja pc tilaukseen...

Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
Emäputkeen saisi Techmounttia, mutta epäilen että se on huono paikka.
laita vain emäputkeen..sanoisin et on vallan mainio paikka
smile_org.gif

-KLIK-
-KLIK-

muokx...muista vain ottaa tuolla lyhyemmällä varrella...
jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on
buttrock.gif

Oletteko laittaneet virran ulosottoa? Mistä saa parhaiten johdotettua/asennettua "tupakansytyttäjän" ja mihin ja millaisen navi-telineen tähän saa? Mulla on vanhasta Techmountin mirror mount, mutta sitä ei kyllä saa kiinni mihinkään...
smile_org.gif

-KLIK-
-KLIK-

jälkeenpäin oon viritellyt tohon myös ram-pallukan kii johon taas laittanut videokameran..tarpeex tukeva on
buttrock.gif
kiitti, tuollanen pitää hankkia. 16mm taitaa olla emäputken sisähalkaisija?

smile_org.gif

-KLIK-
-KLIK-

buttrock.gif
Onko lyhyemmällä varrella sama kuin TECHMOUNT 10102 asennusteline, KAWASAKI, musta 13/16 mm ohjausakseli reikään, mini?

Back