• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ZZR 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
190508 Turracherhöhe.jpg
Turracherhöhe 8.5.19
Matkalehmästä satatonnari. Luotettava matkakumppani, jolla käyty mm. Gibraltarilla, Nordkappissa ja tänä keväänä Istanbulissa :thumbup:

Nyt typerä kysymys.

Zetorin ketjunsäätimet ovat erilaiset eri puolilla? Olen linjannut takarenkaan tähän asti tönärillä, käytännössä mitaten paljonko säätöpultti on ulkona.

Edit. Taitaa olla kierosilmäisyys syynä

Viimeksi muokattu:
Moro!
Pitäs saada säädettävät tapit taakse tarakkaharakalle. Onko se tuo Lsl, niinku ainoa oikea ja paras?
Rouvan polvet liian pienessä kulmassa.

Emännälle tollast 2011 zetorii katellu ku erkki6 alkaa kahen viikon jälkeen tuntua mopolta kuulemma,itte joutuu sil ajamaan ku erehdyin busan antaa kokeiluun:(
Madaltaa tarttis varmaan zzr ku on vartta emännällä vaan se 160cm,löytyyks miten palikoita tuohon hommaan,mikä on vakio istuinkorkeus,pystyykö zetorin omaa ruuttaa jo säätämään kun myyjä sellaista väittää?
Mitä tollasesta vm 2011 mallista saa takaselta öbaut tehoja slipareilla ja säädöllä?

Pystyy säätämään omaa ecua. Linkut vaihtoon. Niin pyörä laskeutuu alemmas. Satulaa kaventamalla saa myöskin tulosta aikaan. N. 170-180 riippuen penkistä.

Ookoo,pitää käydä koe istumassa,erkki on madallettu 5cm ja busa 3cm niin yltääpi jalat maahan nykysellä kalustolla

Löytyy madallettu satula, säädettävät koiranluut ja säädettävä sivujalka.
Soita jos kiinnostaa. 0400640522.

Osta nettimotossa myynnissä oleva musta kullan värisillä vanteilla. On mun vanha ja sillon kun oli mulla niin toimi hyvin. Vittaniemi sääti oman ecun. :)

Aika hepposesti tehoo mitattu tosta kawasta mjpower penkki 160hv/141nm takikselta.
Luulis ny vähän enemmän irtoovan slipareilla katti pois ja oman ruutan säätö🤔

Vaimentimet vaihdettu,oma ruisku säädetty ja jotkut läpät poistettu/ohjelmoitu pois tai jotain.
Imupuolen toisioläppiä kai tatkotti.
Hyvin kulki ja vastas kaasuun ei siinä mitään,soitin säätäjälle ni sano et ihan normitulos.

Viimeksi muokattu:
Näyttäs olevan eri pyörä kyseessä. Se mitä tarkotan on katti kiinni ja 184/154 lukemat. koitan kaivaa vaikka sen dyno lapun jostain. Penkeissähän paljon eroja,tiedä niistä sit..

Viittaniemen penkki antaa konetehot eli aika linjassa tuon mun laittaman takapyörä tehon kanssa.
Viittaniemen penkki ei ylimääräisiä polleja jakele joten tehtaan lupaama 193hp on :hanuria:

Mites noi katteet isossa zetorissa saako alakatteen erikseen irti sivukatteista joku saanu kantattua naarmut niihin molemmin puolin niin ajattelin että josko pyörästä kaupat vääntäis ni saisko vaihdettua hopean värisen alaosan katteista erikseen?
Musta/hopea vm.2011 zzr1400 kyseessä.

Mistä suomesta saa ostettua katteen osia zetoriin?
Ja mistä löytää 43 piikkisen takarattaan?

m¨Mulla vois olla 43 uusi takaratas. Tarkistan huomenna. Ainakin uudet ketjut löytyy ja sellanen vaimennettu eturatas 17 piikkinen. Löytys myös uudet tulpat. Kaikki kaupan

Back