Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin se eteneeMustana on tulossa, jenkkiväritystä musta-puna-harmaana kun ei Suomeen saa. Mutta täytyy tähän pukin lahjaan olla tooosi tyytyväinen![]()
musta on musta nasta väriMustana on tulossa, jenkkiväritystä musta-puna-harmaana kun ei Suomeen saa. Mutta täytyy tähän pukin lahjaan olla tooosi tyytyväinen![]()
Noin se eteneeMustana on tulossa, jenkkiväritystä musta-puna-harmaana kun ei Suomeen saa. Mutta täytyy tähän pukin lahjaan olla tooosi tyytyväinen![]()
![]()
Nyt vaan muokkaamaan allekirjoitusta![]()
meitin tuo tukkasempi puolisko käväs kyytissä menneenä suvena pitkästä aikaa ja tuumas et oli tavallaan mukavampaa kyytiä kuin pannarissaNoin se eteneeMustana on tulossa, jenkkiväritystä musta-puna-harmaana kun ei Suomeen saa. Mutta täytyy tähän pukin lahjaan olla tooosi tyytyväinen![]()
![]()
Nyt vaan muokkaamaan allekirjoitusta![]()
voi pojat....oishan se kiva olla saamassa uutta kawaa, mutta tunnustetaan, että se on tuo mun parempi/kaljumpi puolisko joka on ollut kiltti ja joka käy täällä mun tunnareilla, kun ei omiaan muista![]()
Minä myin oman pyöräni pois viime keväänä ja näillä näkymin jatkan edelleen takapenkin ruusuna. Kokemuksia sit ajokauden alkaessa ja vaikka ennemminkin kyllä varmaan tänne kirjoitellaan![]()
Mutta kiltti kannattaa olla, vähän avitin pukkia lahjan hankkimisessa![]()
Kas hei taas - ja ihan hyvän kuvatuksen itsestäsi valitsit tuohon avattareen. Pidäpä jäät hatussa niin ehkä tulevaisuus on valoisampiMulla odottelee kaupassa kanssa oma musta zetori. On se vaan niin upee. Kiva kun kevät on IHAN kohta..![]()
juu samaa itekki pähkäilly...ja muuteskin...kivempi on ajella ilman.ohjaahan tommoset lootat valitettavasti +korttilähteevarmasti nopeuksissajoteski nuo ylileveät laukut ei sovi tuohonkaan ilmeeseen. käytännölliset ovat varmasti reissulla ja muuten komio zetori on.