• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

zzr1400 -08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shadow65
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Shadow65

New member
...tilattu joululahjaksi, ihan ei taida jouluaattoon mennessä ennättää Suomeen
tounge.gif

Jenkeissä näistä näkyy huudeltavan 7700 ekee ovesta ulos... mikä lie täkäläinen vastaava hinta noin suunnilleen? Yllättävän kova listapyynti kun vertaa Busaan.

Voi veljet... Enpä tajunnu joulupukilta tollasta pyytääkään
nixweiss.gif

Noh, toivotaan että joku tajuaa synttärilahjaks sitten kesän korvalla tuoda
thumbs-up.gif

Mustana on tulossa, jenkkiväritystä musta-puna-harmaana kun ei Suomeen saa. Mutta täytyy tähän pukin lahjaan olla tooosi tyytyväinen
biggrin.gif

Onnea , kilttinä on taas kannattanut olla. Nyt vaan takan reunaan riittävän isoa sukkaa sitomaan.

Edit:typo

oho. onnea siitä. mukawa olisi sitten aikanaan lukea käyttökokemuksia ja vaikka nähdä jokunen kuvakin pyörästäsi. jaloissa ei ainakaan tarvitse pyöriä tuollaisella, ellei halua.

Mustana on tulossa, jenkkiväritystä musta-puna-harmaana kun ei Suomeen saa. Mutta täytyy tähän pukin lahjaan olla tooosi tyytyväinen
biggrin.gif
Noin se etenee
smile_org.gif

Nyt vaan muokkaamaan allekirjoitusta
033102beer_1_prv.gif

voi pojat....oishan se kiva olla saamassa uutta kawaa, mutta tunnustetaan, että se on tuo mun parempi/kaljumpi puolisko joka on ollut kiltti ja joka käy täällä mun tunnareilla, kun ei omiaan muista
biggrin.gif

Minä myin oman pyöräni pois viime keväänä ja näillä näkymin jatkan edelleen takapenkin ruusuna. Kokemuksia sit ajokauden alkaessa ja vaikka ennemminkin kyllä varmaan tänne kirjoitellaan
talktohand.gif

Mutta kiltti kannattaa olla, vähän avitin pukkia lahjan hankkimisessa
biggrin.gif

biggrin.gif
Noin se etenee
smile_org.gif

Nyt vaan muokkaamaan allekirjoitusta  
033102beer_1_prv.gif

voi pojat....oishan se kiva olla saamassa uutta kawaa, mutta tunnustetaan, että se on tuo mun parempi/kaljumpi puolisko joka on ollut kiltti ja joka käy täällä mun tunnareilla, kun ei omiaan muista
biggrin.gif

Minä myin oman pyöräni pois viime keväänä ja näillä näkymin jatkan edelleen takapenkin ruusuna. Kokemuksia sit ajokauden alkaessa ja vaikka ennemminkin kyllä varmaan tänne kirjoitellaan  
talktohand.gif

Mutta kiltti kannattaa olla, vähän avitin pukkia lahjan hankkimisessa  
biggrin.gif
meitin tuo tukkasempi puolisko käväs kyytissä menneenä suvena pitkästä aikaa ja tuumas et oli tavallaan mukavampaa kyytiä kuin pannarissa
omg.gif

omituinen on tuo naisen lokiikka
nixweiss.gif

varovasti sitte tai perustetaan viimeistään juhannuksena pohojanmaalle kortittomien setorikuskien yhtistys.ku ei meinaa malttaa
062802moto_prv.gif

kyllä lähtee

Mulla odottelee kaupassa kanssa oma musta zetori. On se vaan niin upee. Kiva kun kevät on IHAN kohta.
062802moto_prv.gif
.

joteski nuo ylileveät laukut ei sovi tuohonkaan ilmeeseen. käytännölliset ovat varmasti reissulla ja muuten komio zetori on.

Mitenkäs kawassa ajoasento?
Maataanko siinä tankin päällä, kuten xx tai muut vastaavat?
Olis kiinnostusta pyörään, en oo vielä ehtinyt koe istumaan..  
confused_orig.gif

Riippuu tietysti käsien pituudesta, mutta kyllähän stonga on aika edessä kuten XX:ssä. Ensimmäinen huomio noiden vertaamisessa perä perää on Zetorin stongan suurempi leveys, etäisyyden erosta ei ole niin selvää mielikuvaa.

Omaan ruumiin rakenteeseen sovellettuna cbr1000f on siedettävä, xx ei..
Tahtoo mopon, jossa on tehoa riittävästi, mutta kun en ole pedrosa..
sad_orig.gif

AT:n jäliltä fjr 1300:nenkin tuntui kyykyltä..

Back