Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vakuutus on ajoneuvokohtainen.Osaisiko joku kertoa miten pyörien vakuutus suhtautuu pyörän lainaamiseen, kattaako kasko jos pyörä on lainattu vai ollaanko silloin ihan oman onnen nojalla? Ja sitten miten jos lippaa lainapyörällä ni onko se niin että oma kotivakuutus kattaa ajovarusteet?
![]()
![]()
![]()
Samat keskustelut täällä.Siihen viitaten meillä on alkanut keskustelu siitä että mitäs jos hankittaisiin vielä yksi (ei, ei lapsi) vaan mopo. Haha, rytinällä perikatoon![]()
Tai kun näyttää kuivalta ja joka tapauksessa tiheämmin sateessa ajelun jälkeen. Jopa niin, että jos sateessa ajaa, niin kyllä ne rasvaa kaipaisivat hyvinkin pian.Olenko ymmärtänyt oikein, että ketjuja pitäisi rasvata noin tuhannen kilometrin välein?
Mä en ole vielä kenenkään kanssa ajanut mutta ehkä kohta saadaan toinen pyörä taloon niin pääsee miehen kanssa ajelemaan.Joo, kyllä se on ihanaa, kun on kokenut ajaja mukana.
Ehkä huonompi homma, että se on oma mies, kun sille voi tuiskahtaa välillä.![]()
Joo, meillä on kypäräpuhelimet ja ymmärrän nyt miksei autokoulussa ole kuin yhteensuuntaan linja auki!Se ehdotti vielä että hankitaan kypäräpuhelimet.Ei käy mulle, mä haluan vaan ajaa enkä höpöttää samalla. Säästyy sitten mieskin noilta tuiskahteluilta, niitä kun multa tulee.![]()
![]()