• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kimppakiva Porvoosta Pellinkiin su 23.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
stick ja riittaliisa...Samalla oisitte voinu ratsastaa hevoset,siivota tarhat ja tehdä vähän puita
biggrin.gif

juu ja ei se ryyppy edelleenkään ole 100 varma...ei edes 50 %...
Ja siis se ykkösvaihde ei suostunut menemään päälle ja sitä mä kiroilin.(jos kuskissa on vikaa
wink.gif
)

Sitä oppii joka päivä jotain uutta
062802jumpie_prv.gif

Ei tullut tänäkään aamuna turhaan noustua sängystä. Ens kerralla pesuvehkeet ja ketjurasvat ajelulle mukaan, niin voidaan tauolla hoitaa naisten pyöriä  
idea3.gif
ja vältytään tolta nyssan työleiriltä  
omg.gif

Tällaista höpöhöpöä syntyy yhden viinilasillisen jälkeen.
Voikaa hyvin.

Hianno reissu, sekä eilen että tänään! Kiitos Jolanda kun järjestelet!
sport05.gif

Tiedoksi vaan kaikille kun ei lähteny mukaan aveciksi, että Hunajameloneitten biiseissä oli hyvät sanat ja soolo-Maijakin oli ihan jees. Tosin ruokaa ja juomaa t.o.m. erivärisiä viinejä oli tarjolla riittävästi, että oisko vaikuttanut asiaan?

Ja huomenna töihin, huh...
ghostface.gif

edit osa typoista

Kokeillaan jos vaikka onnistuis nyt kuvat 23.8.09 Porvoo/Pellinen
kelläs tollane cb750K?

buttrock.gif

ajalta ku oli nuori ja haluttu..

nykyysi  kawa ja  
tounge.gif
Kyseinen pyörä taisi kuulua herralle joka liittyi seuraan vasta Pellisissä... Pyörä kyllä oli kuin karkki!  
inlove.gif
bowdown.gif

OTna mun vanhemmilla melkein yhtä siisti cb750k tallissa, lähes ulkoiluttajaa vailla  
crazy.gif
crazy.gif
joo..aika hienos kunnos näyttäs olevan..

ois vai? ja ilman ulkoiluttajaa?

sinä päivänä ku tulee tarvetta luopua..ni vois olla kiinnostunut..

Kokeillaan jos vaikka onnistuis nyt kuvat 23.8.09 Porvoo/Pellinen
kelläs tollane cb750K?

buttrock.gif

ajalta ku oli nuori ja haluttu..

nykyysi  kawa ja  
tounge.gif
Kyseinen pyörä taisi kuulua herralle joka liittyi seuraan vasta Pellisissä... Pyörä kyllä oli kuin karkki!  
inlove.gif
bowdown.gif

OTna mun vanhemmilla melkein yhtä siisti cb750k tallissa, lähes ulkoiluttajaa vailla  
crazy.gif
crazy.gif
joo..aika hienos kunnos näyttäs olevan..

ois vai? ja ilman ulkoiluttajaa?

sinä päivänä ku tulee tarvetta luopua..ni vois olla kiinnostunut..
No mun mielestä käytännössä ilman ulkoiluttajaa, on sillä kai tänä kesänä jo 500km ajettu
bawling.gif
bawling.gif
pidetään mielessä jos porukat siitä luopuu..

Sitten olis kyl aivan namukunnossa oleva NSU Supermax 250cc kaupan kans, se on muistaakseni vm -63 ja MR-kilvissä...

Ja kun nyt kaikkea on kovasti kehuttu niin täytyypi kehaista ton Stickin pyörän ääniä. Siinä kun pariin otteeseen lähdit kuvaus paikoille valmiiksi...aijai. Jotenkin korvia hiveli ne saundit.

Back