Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällaista höpöhöpöä syntyy yhden viinilasillisen jälkeen.
Voikaa hyvin.
kelläs tollane cb750K?Kokeillaan jos vaikka onnistuis nyt kuvat 23.8.09 Porvoo/Pellinen
Kyseinen pyörä taisi kuulua herralle joka liittyi seuraan vasta Pellisissä... Pyörä kyllä oli kuin karkki!kelläs tollane cb750K?Kokeillaan jos vaikka onnistuis nyt kuvat 23.8.09 Porvoo/Pellinen
![]()
ajalta ku oli nuori ja haluttu..
nykyysi kawa ja![]()
joo..aika hienos kunnos näyttäs olevan..Kyseinen pyörä taisi kuulua herralle joka liittyi seuraan vasta Pellisissä... Pyörä kyllä oli kuin karkki!kelläs tollane cb750K?Kokeillaan jos vaikka onnistuis nyt kuvat 23.8.09 Porvoo/Pellinen
![]()
nykyysi kawa ja![]()
![]()
![]()
OTna mun vanhemmilla melkein yhtä siisti cb750k tallissa, lähes ulkoiluttajaa vailla![]()
![]()
No mun mielestä käytännössä ilman ulkoiluttajaa, on sillä kai tänä kesänä jo 500km ajettujoo..aika hienos kunnos näyttäs olevan..Kyseinen pyörä taisi kuulua herralle joka liittyi seuraan vasta Pellisissä... Pyörä kyllä oli kuin karkki!kelläs tollane cb750K?Kokeillaan jos vaikka onnistuis nyt kuvat 23.8.09 Porvoo/Pellinen
![]()
nykyysi kawa ja![]()
![]()
![]()
OTna mun vanhemmilla melkein yhtä siisti cb750k tallissa, lähes ulkoiluttajaa vailla![]()
![]()
ois vai? ja ilman ulkoiluttajaa?
sinä päivänä ku tulee tarvetta luopua..ni vois olla kiinnostunut..
Ja kun nyt kaikkea on kovasti kehuttu niin täytyypi kehaista ton Stickin pyörän ääniä. Siinä kun pariin otteeseen lähdit kuvaus paikoille valmiiksi...aijai. Jotenkin korvia hiveli ne saundit.