Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arai Chaser nupissa neljättä kesää ja olen oikein tyytyväinen. Legend-väritys on vielä kaikkien aikojen tyylikkäin kypärä, joten ei tuota tarvitse vaihtaa. Tyyriinpuoleisiahan Arait on, mutta tässä kohden olen kyllä ollut pirun tyytyväinen sijoitukseen. Hyvä ostos ja jos tuo menisi vaikka kaadon seurauksena käyttökelvottomaksi, niin samanlaisen haluaisin tilalle.Arai Chaser, visiiri ei ole kovin tiivis, kylmillä keleillä naamaan tuleva viima on melkoinen, vaikka kaikki räppänät on kiinni. Siitä, ja pinlockista huolimatta visiiri huurtuu valoissa ja hitaassa ajossa, joutuu siis aukomaan sitä. Meluisakin tuo on, ei toivoakaan ajaa ilman tulppia muuta kuin pikkukruisailut. Lisäksi hihnasta on irronnut se neppari, jolla hihnan pää kiinnitettiin, ettei se lepattaisi. Nyt pitää tunkea hihnan pää kauluksen alle.
Arain potissa voi säätää visiirin paikkaa kun ottaa ne muoviset korvapalat irti. Siellä alla on visiirimekanismin kiinnitysruuvit, joita löysäämällä visiirin voi mallata passeliin kohtaan jotta istuu joka puolelta hyvin tiivisteessä kiinni.Tuon Arain (mulla Viper) visiiri vuotaa...
sanoi:Kaipaisin käyttäjien kokemuksia Schubertin mallista J1.
Mulla on Arain Rx-7 Gp, ja sama homma on ollut eli tuulen viima puhaltaa silmiin.. Eilen sitten irroitin visiirin, ne peitelevyt ja samalla huomasin että visiirin kiinnitys-kohdissa on pikkusen peli varaa. Eli niitä visiirin kiinnitysruuveja pystyy säätämään muutaman millin taaksepäin. Nyt ainakin visiiri vaikuttaa melko hyvältä..Mulla on Arai Viper. Ainoa ikävä puoli tuossa on melu maantienopeuksissa. Tosin tulpillahan tuosta harmista pääsee eroon.Arai Chaser, visiiri ei ole kovin tiivis, kylmillä keleillä naamaan tuleva viima on melkoinen, vaikka kaikki räppänät on kiinni.
Kuitenkin pidän tuosta kypärästäKai se istuvuus sitten on kaikista tärkein asia. Kertaakaan tuo kypärä ei ole tuntunut pahalta päässä, vaikka aamusta iltaan on ajanut. Neljäs vuosi nyt samalla kypärällä.![]()
Oletko kokeillut visiirin kiinnityksen virittelyä? Törmäsin joskus netissä video-ohjeeseen, jossa ne kypärän saranoiden kannet irroitettiin ja sen jälkeen löystettiin ne kiinnitykset, painettiin visiiri tiivisteitä vasten ja kiristettiin. Sillä tempulla voi saada visiirin tiiviimmäksi, mikäli tuntuu että se vuotaa paljon.