Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa kerhoonTulipa sitten rosvo hommattua..
Mulla se syö n. 5-6 l/100 km. Yleensä kulutus on melko tarkkaan 5,5 l/100 km K8 1250 SA:lla.Mitäs? paljokos noi bandut syö?
Tervetuloa joukkoon.Mitäs? paljokos noi bandut syö?
Tattista.Tervetuloa joukkoon.Mitäs? paljokos noi bandut syö?
98 oon laittanut, toimii "pers dynolla" paremmin. 95 saa laittaa ainakin valmistajan mukaan.
Janon tyydyttää , ainakin mulla, n 5-6l/100km. Nätillä ajolla vähemmän. Ei tosin paljoa.
Kyllä se toimii E10 bensallakin. Tämä kuukausi on tullut lasketeltua sillä enkä ole mitään eroa huomannutTattista.Tervetuloa joukkoon.Mitäs? paljokos noi bandut syö?
98 oon laittanut, toimii "pers dynolla" paremmin. 95 saa laittaa ainakin valmistajan mukaan.
Janon tyydyttää , ainakin mulla, n 5-6l/100km. Nätillä ajolla vähemmän. Ei tosin paljoa.
Joo no mihinkään peliin osaakkaan muuta ku 98 tankata ja syönnit kuulostaa jees luokalta. Osaakos joku valasta kun mulla toi hemmetin penkki on korotettu sen vähäsen mitä sitä voi niin tahtosin laskea sen takas alas ja vaikuttaa siltä että ne kumi tuet pitäs tietty kanssa sit olla matalemmat vai kuuluuko ne poistaa?
No se ihan hyvä uutinen että toimii myös 95e10 litkulla kun saattaapi käydä niinkin että kun tulee tarve tankata niin asema myy vaan sitä.Kyllä se toimii E10 bensallakin. Tämä kuukausi on tullut lasketeltua sillä enkä ole mitään eroa huomannutTattista.Tervetuloa joukkoon.Mitäs? paljokos noi bandut syö?
Joo no mihinkään peliin osaakkaan muuta ku 98 tankata ja syönnit kuulostaa jees luokalta. Osaakos joku valasta kun mulla toi hemmetin penkki on korotettu sen vähäsen mitä sitä voi niin tahtosin laskea sen takas alas ja vaikuttaa siltä että ne kumi tuet pitäs tietty kanssa sit olla matalemmat vai kuuluuko ne poistaa?![]()
370 kilsaa menee hyvin meikäläisellä tankkausvälinä.Mitäs? paljokos noi bandut syö?
Vanha ketju, mutta aihe on oikea, joten nostelenpa:
Olen tässä katellu yhtä -02 pikkurosvoa ensipyöräksi. Minkälaisia ajettavia nuo ovat ja onko niissä jotain erityistä mitä pitäis käytettynä ostaessa tarkistaa? Kuinka paljon ajoa nuo kestää perushuolloilla ilman suurempia remontteja?
onko niissä jotain erityistä mitä pitäis käytettynä ostaessa tarkistaa
Kuinka paljon ajoa nuo kestää perushuolloilla ilman suurempia remontteja?
Mitäs? paljokos noi bandut syö?