Suzuki Bandit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jänis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö kenenkään tallin nurkista Pikkurosvoon vasenta etukatetta? Mieluummin musta mutta kaikki käy. Ja peilit kiinnostaa myös.

Minkä ikäsestä pikkurosvosta on kyse? Mulla olis ison rosmon, musta hyväkuntoinen etukate vm:97 ylimääräisenä...

Tulipa sitten rosvo hommattua..
Tervetuloa kerhoon
tounge.gif
.

Mitäs? paljokos noi bandut syö?
Tervetuloa joukkoon.

98 oon laittanut, toimii "pers dynolla" paremmin. 95 saa laittaa ainakin valmistajan mukaan.
Janon tyydyttää , ainakin mulla, n 5-6l/100km.  Nätillä ajolla vähemmän. Ei tosin paljoa.
Tattista.

Joo no mihinkään peliin osaakkaan muuta ku 98 tankata ja syönnit kuulostaa jees luokalta. Osaakos joku valasta kun mulla toi hemmetin penkki on korotettu sen vähäsen mitä sitä voi niin tahtosin laskea sen takas alas ja vaikuttaa siltä että ne kumi tuet pitäs tietty kanssa sit olla matalemmat vai kuuluuko ne poistaa?

Tervetuloa joukkoon.

98 oon laittanut, toimii "pers dynolla" paremmin. 95 saa laittaa ainakin valmistajan mukaan.
Janon tyydyttää , ainakin mulla, n 5-6l/100km.  Nätillä ajolla vähemmän. Ei tosin paljoa.
Tattista.

Joo no mihinkään peliin osaakkaan muuta ku 98 tankata ja syönnit kuulostaa jees luokalta. Osaakos joku valasta kun mulla toi hemmetin penkki on korotettu sen vähäsen mitä sitä voi niin tahtosin laskea sen takas alas ja vaikuttaa siltä että ne kumi tuet pitäs tietty kanssa sit olla matalemmat vai kuuluuko ne poistaa?
Kyllä se toimii E10 bensallakin. Tämä kuukausi on tullut lasketeltua sillä enkä ole mitään eroa huomannut
nixweiss.gif

Tervetuloa joukkoon.

Tattista.

Kyllä se toimii E10 bensallakin. Tämä kuukausi on tullut lasketeltua sillä enkä ole mitään eroa huomannut  
nixweiss.gif
No se ihan hyvä uutinen että toimii myös 95e10 litkulla kun saattaapi käydä niinkin että kun tulee tarve tankata niin asema myy vaan sitä.

Satulan korkeuden säätöön löytyy Bandit-foorumilta hyvät kuvalliset ohjeet. Ne kumit pitää kääntää 180 astetta.

Linkki

Vanha ketju, mutta aihe on oikea, joten nostelenpa:
Olen tässä katellu yhtä -02 pikkurosvoa ensipyöräksi. Minkälaisia ajettavia nuo ovat ja onko niissä jotain erityistä mitä pitäis käytettynä ostaessa tarkistaa? Kuinka paljon ajoa nuo kestää perushuolloilla ilman suurempia remontteja?

Vanha ketju, mutta aihe on oikea, joten nostelenpa:
Olen tässä katellu yhtä -02 pikkurosvoa ensipyöräksi. Minkälaisia ajettavia nuo ovat ja onko niissä jotain erityistä mitä pitäis käytettynä ostaessa tarkistaa? Kuinka paljon ajoa nuo kestää perushuolloilla ilman suurempia remontteja?

-tavanomaisia

onko niissä jotain erityistä mitä pitäis käytettynä ostaessa tarkistaa

-kulutusosat, ketjut, rattaat, jarrupalat, renkaat

Kuinka paljon ajoa nuo kestää perushuolloilla ilman suurempia remontteja?

-iän ja kaiken, jos ei ole rikottu tai satojatuhansia jo valmiiksi

Hinta/kilsat kohdalleen, niin ei tuossa pyörässä riskiä ole sen enempää tai vähempää.. minusta sen pitäisi olla aika edullinen. Näillä spekseillä imho.

5l satasella nätisti ajettuna, kaupungissa reilummin kiihdytellen 6l. Normaali kulutus on pysynyt kiltisti 5,2 keskiarvossa tälle vuodelle 12tkm aikana.

Ihan mukava ajettava kaikille ei polvikulma sovi. Itsellä pitää talvella vähän asentoa parannella penkin muokkauksella.

Kyllä tuo iso bandit on ainakin itselle sopinut hyvin, ajoasento on pystympi kuin gsxf:ssä ja tehoa riittävästi ainakin omaan käyttöön, ei tuolla jalkoihin jää.
Tankkasin tuossa shellin sitä punaista nitro bensaa ja omasta mielestäni käynti oli nätimpää kuin muualta tankatessa, onko joku muu huomannut samaa?

Back