Kiinan "pazzot" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaskaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään mitään sanottavaa siitä että mistä tilatut kahvat pitävät värinsä hyvin, ja mistä tilatut eivät. Tuskin samaa tavaraa kuitenkaan myyvät.

Omat viel tilaamatta ku piti oranssit/kultaset tilata mutten tie sit uskaltaako sitä sittenkään.

Edit: Tulipa mieleen että että mitä jos nuo lakkaisi? auttaiskohan se värin pysymisen kanssa.

Viimeksi muokattu:
^Miksi et uskaltais?
Parin kympin kahvoja ei kannata pelätä.
Tilaa vaikka useammat niin kestää värit pidempään.

Tää on kyl jännä keskustelun osa-alue, kun ovat Kiinan pojat varmaan tehneet myyntiennätyksen meidän takia! :D
Joutui itekin tilaamaan Buluun uudet vipstaakkelit.
Halpaa on ku saippua, ei voi muuta sanoa. Odotellaas viikko ja asennetaan het kun saan ne käsiini ja tietty kuvat tänne prokkiksesta. :WAZAAP:

Extend_Lever_Set_Buell
CNC Extendable Clutch Brake Levers Set for Buell
Levers Set Buell Model: XB9 all models 2003-2009
Levers Color (EXTEND): Titanium
Levers Adjuster Color: Titanium

Tollanen setti tuli mulle, aamulla tilasin ja tililtä oli lähtenyt 45,44€. Minusta tuo oli hyvän näköinen setti, mustat rungot, ja nuo säätöpalat (jatkot) titaanilla sekä itse säätönamiskat titaanilla. Sopii pyörän musta/grafiitinharmaa/hopea -maalausteemaan enemmän ku hyvin.

Viimeksi muokattu:
Katsoin että olivat tänä aamuna lähettäneet paketin, eli varmaan ens viikon aikana tulee kakkulat kotiin. :jpstyle:

Höpö höpö. Ei niissä lue "Pazzo" tai "Titex" eikä kahvojen arvo ylitä 150€ eikä alvin arvo ylitä 10€ jos tilaa parin kerrallaan.

Höpö höpö. Ei niissä lue "Pazzo" tai "Titex" eikä kahvojen arvo ylitä 150€ eikä alvin arvo ylitä 10€ jos tilaa parin kerrallaan.

Nimnomn. Suzu-ukko voi ottaa ihan rauhassa tai hakea Tulliin töihin ja ratsata tulevat Kiinanpazzo -lähetykset.

Määrä ei määrittele alvia vaan arvo. Kun ostoksen summa on n.43,50, niin alv onkin yli kympin.
eli höpöhöpö nimenomaan:D

Juu juu. 3x tilannu itte ja eipä tullia ole kiinnostanut aattelin vaan että tullin poikia ottaa päähän kun eivät saa välistä vedettyä :bye:

Tertteekin sanoa että viimesin tilaus voroon meni taas mallikkaasti eli tavara tuli ja nopeasti. Tosin jarrukahva oli vähä ei sopiva eli jarrutti hieman kokoajan. No oli noita vanhoja kaffoja lootassa ja vaihdoin niistä yhden osan ja toimii :thumbup:

Aivan mahtava asia, että saatte säästettyä suuret rahat tällaisessa jutussa... Olen onnellinen puolestanne. Itse tuhlasin suuret rahat aitoihin Pazzoihin ja hienosti on toiminut. :bye:

Semmonen vaan tuli mieleen, että miten olette seuranneet lähetystänne tuolta 2wheels.com'in kautta tilatuista vivuista? Vai oletteko vain odottaneet?

Ei mulle ainakaan mitään "Tracking numberia" oo selvinny, vaikka just pari min sit katoin sen tilausvahvistus -meilin.
"Shipping confirmation" on ainoa mitä mulla on. Kai mä sit luotan tuohon meiliin, et vipstaakkelit on lähteny matkaan.

7.3. olivat vivut laittaneet matkaan.

Semmonen vaan tuli mieleen, että miten olette seuranneet lähetystänne tuolta 2wheels.com'in kautta tilatuista vivuista? Vai oletteko vain odottaneet?

Ei mulle ainakaan mitään "Tracking numberia" oo selvinny, vaikka just pari min sit katoin sen tilausvahvistus -meilin.
"Shipping confirmation" on ainoa mitä mulla on. Kai mä sit luotan tuohon meiliin, et vipstaakkelit on lähteny matkaan.

Eipä mulle ainakaan mitään tracking numbereita tullut, enkä kyllä näillä hinnoilla odottanutkaan. Kyllä ne sieltä parissa viikossa saapuu.

Juu ei tullut tracking numbereita. Mutta kahvat tuli muutamassa viikosssa.

OK. Ei muutaku odotellaan vaan. Aina sitä kuitenkin hieman mieltä kalvaa että kun rahat on siirtyny ja mitään ei kuulu, mutta eihän tässä nyt oo odoteltu ku muutama päivä vasta.

OK. Ei muutaku odotellaan vaan. Aina sitä kuitenkin hieman mieltä kalvaa että kun rahat on siirtyny ja mitään ei kuulu, mutta eihän tässä nyt oo odoteltu ku muutama päivä vasta.

Älähän kiirehdi..Mulla lähetetty 17.2 eikä vielä ole kuulunut:)

Back