Pakkasherra
New member
No jos jenkit asialla, niin ne kyllä osaa kaiken...
Joo, ilmeisestihän kaveri oli asentanu kahvan väärin ja päätti että vika on valmistajan (koska 200$ hintalappu puuttui)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos jenkit asialla, niin ne kyllä osaa kaiken...

Tää on kyl jännä keskustelun osa-alue, kun ovat Kiinan pojat varmaan tehneet myyntiennätyksen meidän takia!![]()

Höpö höpö. Ei niissä lue "Pazzo" tai "Titex" eikä kahvojen arvo ylitä 150€ eikä alvin arvo ylitä 10€ jos tilaa parin kerrallaan.
Höpö höpö. Ei niissä lue "Pazzo" tai "Titex" eikä kahvojen arvo ylitä 150€ eikä alvin arvo ylitä 10€ jos tilaa parin kerrallaan.
Kiinan ihmeet tulossa kahdesta pyörästä hintaan 27,40€.
Juu juu. 3x tilannu itte ja eipä tullia ole kiinnostanut aattelin vaan että tullin poikia ottaa päähän kun eivät saa välistä vedettyä![]()
Semmonen vaan tuli mieleen, että miten olette seuranneet lähetystänne tuolta 2wheels.com'in kautta tilatuista vivuista? Vai oletteko vain odottaneet?
Ei mulle ainakaan mitään "Tracking numberia" oo selvinny, vaikka just pari min sit katoin sen tilausvahvistus -meilin.
"Shipping confirmation" on ainoa mitä mulla on. Kai mä sit luotan tuohon meiliin, et vipstaakkelit on lähteny matkaan.
7.3. olivat vivut laittaneet matkaan.
Semmonen vaan tuli mieleen, että miten olette seuranneet lähetystänne tuolta 2wheels.com'in kautta tilatuista vivuista? Vai oletteko vain odottaneet?
Ei mulle ainakaan mitään "Tracking numberia" oo selvinny, vaikka just pari min sit katoin sen tilausvahvistus -meilin.
"Shipping confirmation" on ainoa mitä mulla on. Kai mä sit luotan tuohon meiliin, et vipstaakkelit on lähteny matkaan.
7.3. olivat vivut laittaneet matkaan.
OK. Ei muutaku odotellaan vaan. Aina sitä kuitenkin hieman mieltä kalvaa että kun rahat on siirtyny ja mitään ei kuulu, mutta eihän tässä nyt oo odoteltu ku muutama päivä vasta.