• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä oli ihq käydä ajamassa, kun on uus setuppi kohalaan :) kuin eri pyörällä olis ajanu, cb potenssiin 2 ( vääntöä ja alusta on nyt kohdallaan) nii ja ne äänet ;)

Hyvä Honda taas vuodetaan tälläkertaa tosin stefa etupäästä :) Ei onneks pilaa ajoja kovin pitkäksi aikaa :jpstyle:

Hyvä Honda taas vuodetaan tälläkertaa tosin stefa etupäästä :) Ei onneks pilaa ajoja kovin pitkäksi aikaa :jpstyle:

Mulla vuosi kans aavistuksen molemmat pumput, mutta johtu vaan todennäköisesti nopeasta lämpötilavaihtelusta.... (vuorokauden pakun perällä pakkasessa, ja sit +20`c talliin). Nyt en oo enää huomannu vuotoa, vaikka oon jo ajellukki, tiedä sitten jatkossa...

Mulla vuosi kans aavistuksen molemmat pumput, mutta johtu vaan todennäköisesti nopeasta lämpötilavaihtelusta.... (vuorokauden pakun perällä pakkasessa, ja sit +20`c talliin). Nyt en oo enää huomannu vuotoa, vaikka oon jo ajellukki, tiedä sitten jatkossa...

Mulla vuotaa ihan reilusti, jarrupalat menee kans vaihtoo ku ne on ihan öljyssä :) Eikä lämpötilakaan vaihtunu ihan hirveesti lämpösestä tallista -> +6c ja 40min ajoa ja oli siihe mennes vuotan jo reilusti ja pelkästää toiselta puolelta että en usko että siitä johtuu.

Terve

Olisiko jollain foorumilla olevista kiinnostusta ostaa akran hiilikuitu slipari ollut pyörässä 5000km kiinni ja on kunnolta semmoinen kun pitääkin eli ei ole kaaduttu/naarmuilla. Nyt olen siirtymässä todennäköisesti firebladiin, että jos kiinnostusta löytyy ostaa slipari niin voi tarjota mitä on valmis maksamaan siitä muuten annan mennä pyörän mukana.

Morjesta kyseinen putki meni heti kaupan..

No niin! Kausi eilen avattu. Hymy ei tainnut laskeutua koko yönä ja nyt aamullakin vielä naurattaa. On se hienoa taas.:))

Poika on tullut kotiin! Vihdoinkin.
Marraskuun lopun lyhyt koeajo ja ostos osoittautui varsin onnistuneeksi. 150km yhtä hymyä.

Joku tuolla aiemmin puhuikin matkatavaroista. Blazen sivulaukkut tsekkasin messuilla, mutta vaikutti kovin pieniltä, jos on pidempi reissu tiedossa. Onko kokemuksia? Mulla on vastaavat, mutta isommat olemassa, niissä ei tosin ole noita rautoja jotka pitäis laukut paikoillaan, joten pikkasta naarmua teki edelliseen pyörään (ei hyvä). Hondaan en oo niitä vielä sovittanu, mut tuntuu ettei ne kyllä istu ollenkaan. Miten ootte saanu tavaraa mukaan? Mitään kiinteetä en halua kun pyörä on enemmänkin huviajelua varten.

Marraskuun lopun lyhyt koeajo ja ostos osoittautui varsin onnistuneeksi. 150km yhtä hymyä.

Joku tuolla aiemmin puhuikin matkatavaroista. Blazen sivulaukkut tsekkasin messuilla, mutta vaikutti kovin pieniltä, jos on pidempi reissu tiedossa. Onko kokemuksia? Mulla on vastaavat, mutta isommat olemassa, niissä ei tosin ole noita rautoja jotka pitäis laukut paikoillaan, joten pikkasta naarmua teki edelliseen pyörään (ei hyvä). Hondaan en oo niitä vielä sovittanu, mut tuntuu ettei ne kyllä istu ollenkaan. Miten ootte saanu tavaraa mukaan? Mitään kiinteetä en halua kun pyörä on enemmänkin huviajelua varten.

Noniin! Nyt vielä nimi meeting listaan, ni päästään porukalla jämsää..

Onnea täältäkin! Laukkuongelmaa olen itsekin ratkaisemassa pikkuhiljaa kesän alppiturneeta varten. Olen päätymässä takapenkin päälle tulevaan laukkuun (pehmeä) tai tavararullaan sekä varmaan tankkilaukkuun... Pehmeitä sivulaukkuja en uskalla normaaliinkaan ajoon laittaa, koska saattavat lähteä lentoon :grin: ja kovat ei tule kysymykseenkään tässä pyörässä...:p

Kirjoittele tänne kuvan kera, jos ratkaisun löydät. Myös muut jo valmiita ratkaisuja kehittäneet laittakaa viestiä...

Kävin huvikseni/mielenkiinnosta punnitsemassa epätarkalla henkilovaakalla katalysaattorin ja orkkis vaimentimen... Katti paino 5kg ja vaimennin 7kg, eli 12kg yhteensä. Mietinki että toi akran 3/4 osa putkisto painaa n.2,5kg.. Melkonen ero noilla joka suhteessa.

Viimeksi muokattu:
Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja! :) Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.

Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo. :) Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!

Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu. :orgmp2:

Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja! :) Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.

Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo. :) Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!

Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu. :orgmp2:

Onnea uudelle hankinnalle!:jippikaijee: Meillähän on kohta tarvetta isommillekin tiluksille Meettiä varten!:p

Tää porukkahan alko kovasti "sikiämään " näin kevään kynnyksellä :) tarvitaan kohta isompikin lomakylä, jotta kaikki saadaan miitissä majoitettua.. xD Laitas kuule picturea näytille uudesta rätkästä, ni saadaan ihailla. Nii ja onnea ny uudelle menopelille.

Viimeksi muokattu:
Kevät tulee tai ainakin kovasti toivon vaikka ei ihan siltä näytä kun ikkunasta ulos katsoo. Noh silti... Tässä viime kesänä tuli päätettyä, että reilun vuosikymmenen jälkeen on taas pakko päästä kaksipyöräisen päälle ja parit kokeilut viime suvena eivät ainakaan hillinnet.

Tähtäimessä olisi Hondan CB1000R jota jo viime kaudella tuli katseltua sillä silmällä:jpstyle:. Tuossa haiskelin tietoa myös 2012 mallista. Onko 2012 mallissa muuttunut jotain 2011 malliin?

Taitaa olla ihan kelpo vehje ainakin CBKR theradin perusteella :)

Back