Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä Honda taas vuodetaan tälläkertaa tosin stefa etupäästäEi onneks pilaa ajoja kovin pitkäksi aikaa
![]()
Mulla vuosi kans aavistuksen molemmat pumput, mutta johtu vaan todennäköisesti nopeasta lämpötilavaihtelusta.... (vuorokauden pakun perällä pakkasessa, ja sit +20`c talliin). Nyt en oo enää huomannu vuotoa, vaikka oon jo ajellukki, tiedä sitten jatkossa...
Terve
Olisiko jollain foorumilla olevista kiinnostusta ostaa akran hiilikuitu slipari ollut pyörässä 5000km kiinni ja on kunnolta semmoinen kun pitääkin eli ei ole kaaduttu/naarmuilla. Nyt olen siirtymässä todennäköisesti firebladiin, että jos kiinnostusta löytyy ostaa slipari niin voi tarjota mitä on valmis maksamaan siitä muuten annan mennä pyörän mukana.
No niin! Kausi eilen avattu. Hymy ei tainnut laskeutua koko yönä ja nyt aamullakin vielä naurattaa. On se hienoa taas.)
Poika on tullut kotiin! Vihdoinkin.
Marraskuun lopun lyhyt koeajo ja ostos osoittautui varsin onnistuneeksi. 150km yhtä hymyä.
Joku tuolla aiemmin puhuikin matkatavaroista. Blazen sivulaukkut tsekkasin messuilla, mutta vaikutti kovin pieniltä, jos on pidempi reissu tiedossa. Onko kokemuksia? Mulla on vastaavat, mutta isommat olemassa, niissä ei tosin ole noita rautoja jotka pitäis laukut paikoillaan, joten pikkasta naarmua teki edelliseen pyörään (ei hyvä). Hondaan en oo niitä vielä sovittanu, mut tuntuu ettei ne kyllä istu ollenkaan. Miten ootte saanu tavaraa mukaan? Mitään kiinteetä en halua kun pyörä on enemmänkin huviajelua varten.
Poika on tullut kotiin! Vihdoinkin.
Marraskuun lopun lyhyt koeajo ja ostos osoittautui varsin onnistuneeksi. 150km yhtä hymyä.
Joku tuolla aiemmin puhuikin matkatavaroista. Blazen sivulaukkut tsekkasin messuilla, mutta vaikutti kovin pieniltä, jos on pidempi reissu tiedossa. Onko kokemuksia? Mulla on vastaavat, mutta isommat olemassa, niissä ei tosin ole noita rautoja jotka pitäis laukut paikoillaan, joten pikkasta naarmua teki edelliseen pyörään (ei hyvä). Hondaan en oo niitä vielä sovittanu, mut tuntuu ettei ne kyllä istu ollenkaan. Miten ootte saanu tavaraa mukaan? Mitään kiinteetä en halua kun pyörä on enemmänkin huviajelua varten.
ja kovat ei tule kysymykseenkään tässä pyörässä...Mikä malli kyseessä? US20?
Kriega on ensimmäinen vaihtoehto tällä hetkellä. Oikeastaan kaikki valmiiksi vedenpitävät ovat harkinnassa...
US20 ja lisänä U10 sadekamoja varten päällekiinnitettävissä.

Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja!Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.
Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo.Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!
Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu.![]()
Meillähän on kohta tarvetta isommillekin tiluksille Meettiä varten!Täällä ilmoittautuu myös uunituore CB100R omistaja!Melko napakasti löysin juuri sellaisen yksilön mistä olin haaveillutkin.
Vajaan tuhannen kilometrin reissu oli hakeminen, mutta kannatti. Paikanpäällä pikainen koeajo joka muuten oli ensimmäinen ajo ikinä ko. mallilla, ja sitten pakun kyytiin. Olihan se yhtä hymyä koko lyhyt koeajo.Kun vaan nyt tulis mukavat ilmat niin pääsis tositoimiin!
Ihan niin kuin mulla olisi ollut tästä joku kysymyskin mielessä... No eipä tule nyt mieleen mutta kysympä sitten kun muistuu.![]()
. Tuossa haiskelin tietoa myös 2012 mallista. Onko 2012 mallissa muuttunut jotain 2011 malliin?