• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Toivomus morottelijoille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rasenger
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
itse en välitä morjestaako takas vai ei, siksi heitän viimetingassa, toinen on se, että kun nostan vain sormea tai jotain, niin eihän sitä kukaan aikaisin edes näkis. Jos näkee nytkään. Mutta eipä hirveesti kiinnosta näkeekö vai ei.:p

Varmaan joku voisi ottaa pallon ja järjestää Org:in morotuskurssin, jotta saadaan tämä asia kuntoon.

Hei... tässä on muuten tuttu klangi. Kuka muistaa, kun intissä kuljettiin käytävää edestakaisin tervehdystä harjoitellen.

Nyt kaksi keilaa 100m päähän toisistaan, ja sitten kohdataan tervehdystä harjoitellen. Nykyään kun on noita actionkameroita, niin jälkikäteen voi myös tutkia, kuinka se lapanen heilahtaa ja puuttua virheellisiin suorituksiin välittömästi. Sekaan muutama skootteri, mopo ja satapiikki hämäykseksi, ja rangaistukseksi punnerruksia, jos erehtyy niitä moikkaamaan (GW voi tulla skootterihämyks).

Racechronosta ja Racedacista katsotaan, ettei ole hermostunutta kaasun käyttöä, jarrujen räpläilyä tai muuta ajolinjan heittelemistä tervehtimistapahtuman aikana.

Mun mielestä tässä mopoilussa aina vaikeinta on ollutkin juuri oikean morottamisen taito. Aina liikenteeseen lähtiessä jännittää ihan hirveesti kuinka morottaminen onnistuu. Mitä jos morotan liian aikaisin? Mitä jos liian myöhään? Mitä jos toinen ei morota takaisin? Mitä jos en huomaakaan toista ja jää morottamatta? Entä jos vahingossa morotan skootterille? Entä jos lähellä oleva kotilokuski luulee, että morotan sille? Ei se helppoa ole ja aina saa kiittää itseään, jos selviää takaisin kotiin ilman morotusvirhettä. Toissapäivänä oli tosi lähellä ettei jäänyt morottamatta, kun toinen tuli vähän puskista kolmion takaa, mutta onneksi huomasin ja kerkesin morottamaan, huh. Varmaan joku voisi ottaa pallon ja järjestää Org:in morotuskurssin, jotta saadaan tämä asia kuntoon. Tarttee varmaan siirtyä takaisin radalle ajamaan, niin ei jännitä niin paljoa, kun siellä ei morotella.

Kiitos kun sain nauraa :p:)-

Hei... tässä on muuten tuttu klangi. Kuka muistaa, kun intissä kuljettiin käytävää edestakaisin tervehdystä harjoitellen.

Tästähän sais kesätapahtumaan oikeasti hauskan ohjelmanumeron.. Alastaron pääsuoraa edes takaisin morotellen.. :D :thumbup: :D

ei prkl... siitäkö se johtuu ettei kukaan morota takas radalla moikkaillessani ?!?
Mä ku luulin vaan että onpa ylpeetä jengiä :thumbsup:

Koitan muistaa morottaa, jos pääsen tuolla kusiaisella ohi. :D

Ajotaito 1 -kurssin osa-alueeksihan tuon morotuksen voisi hyvin ottaa, niin ei sekään jännitä enää niin paljon kun on asianmukaisissa olosuhteissa ohjatusti harjoitellut.

-Moro
-Orggimoro
-Sormimoro
-Ninjamoro
-Lapasmoro
-Kahvamoro
-AiVittuSeOlikinPiikkiMoro
-Hitlermoro
-Liikennevalomoro
-Ujomoro

Vaikeeks rupee menemään, kyllä se kurssi rupee kuulostamaan hyvältä idealta....

Nii mut justhan tossa sanottiin ettei skoottereita morjensteta joten elä sit suutu jos en vastaa sun ninjaorggisormimoroon ku syyhkäset ohi :smoking:

Radalla kun ei ole peilejä tai ne on teipattu (tämä taidettiin selvittää palstalla viime viikolla, seuraavaksi voisi olla vaikka öljykeskustelun vuoro..?), niin ei sitä vastausta näkisikään :sad:

Olitko se Sinä....joka jännämorotit liikennevaloissa, vaikka siinä tilanteessa olisi pitänyt brotherhoodmorottaa? Anna olla viimeinen kerta! ...keleen pöljä :rant:

Joskus on aivan hirrrrveen hirrrrveeen (!!!) kova kiusaus ajaa lähemmäs ja läpsäyttää morot niiden kanssa jotka ulottuvat kämmenellään lähes vastaantulevalle kaistalle morotuksellaan. Satasen vauheissa (molemmin puolin) saattaa vain käpälässä tuntua jännältä morotuksen jälkeen.

Mutta haluttas kyllä kokeilla silti.

high5.gif

Jenstans, ku syömmes sykähti :rakastunut: ... kaapunki-kavul vastaantuleva nosti vas. polovee, ku ei voenu handuja hellittää :)- Soli Moro :thumbup:

-Moro
-Orggimoro
-Sormimoro
-Ninjamoro
-Lapasmoro
-Kahvamoro
-AiVittuSeOlikinPiikkiMoro
-Hitlermoro
-Liikennevalomoro
-Ujomoro

Vaikeeks rupee menemään, kyllä se kurssi rupee kuulostamaan hyvältä idealta....

Ehtiikö näitä kaikkia käymään Morotaito I:ssä läpi? Kannattaisiko sittenkin jakaa kahteen osaan :dunno:

Mä ehdottaisin nyt että järkätään "Morotaito I" kurssi tossa heti kauden loppupäässä jossain ihan heihei-kanttiinissa. Paikalle ei kannattas tulla ollenkaan mopolla koska kurssilla opitaan myös Kippismoro ja jos oppi menee hyvin päähän ja ehditään, myös purjomoro, jotka lain ahtaan tulkinnan mukaan saattavat vaikuttaa keskittymiskykyyn liikenteessä selvästi muita moroja enemmän. Tavoitteena on oppia eri morot niin hyvin että on aamulla ihan morjens...

Silloin kun aloitin ajamisen niin en uskaltanut irroittaa, kun sormia hiukan kahvasta..nyt sentään koko käsi irtoaa kun morjenstaa :D Jos olen lähdös valoista tms niin jää morjenstamatta, koska en pysty nyökkäämään samaan aikaan, kun lähden liikkeelle :grin: Mä suhtaudun tohon morjenstamiseen sillai, et maantiellä koitan kaikille vilkutella, kaupungilla parhaani mukaan, välillä kyl iskee ujous siel :right: Huoltoasemalla keskityn pyörän hallintaan ( toivon et joku päivä osais liikutella pyörää varmemmin pienessä tilassa :) ) joten en todellakaan kerkee morotella koskaan kelleen ja sielkin iskee joku hitsin ujous :paikallatuulee:
Olen kyl syyllistynyt aika lailla siihen, et tervehdin vain katupyöriä...
Tämä viestiketju on hymyilyttänyt paljon, olen vain jäänyt miettimään et mikä sellanen orggi morotus on :blink:
Tänä kesänä olen ollu aktiivinen tos tervehtimisessä ja olen huomannut, et eipä enää takaisin vilkutella kuten ennen. Mulle tuli kerran äly hyvä fiilis, kun liikennevaloihin tuli joku hienol pyörällä, visiiri kiinni Ja heitti tervehdyksen. :rakastunut: Et jatkakaa sitä morottelua, mä ainakin tyksin, kun tunnen kuuluvani joukkoon :orgmp: T: vissiin se ujo = morottaakohan toi vai pitääks mun, mitä se nyt ajattelee jos morotan :D:D

Mä ehdottaisin nyt että järkätään "Morotaito I" kurssi tossa heti kauden loppupäässä jossain ihan heihei-kanttiinissa. Paikalle ei kannattas tulla ollenkaan mopolla koska kurssilla opitaan myös Kippismoro ja jos oppi menee hyvin päähän ja ehditään, myös purjomoro, jotka lain ahtaan tulkinnan mukaan saattavat vaikuttaa keskittymiskykyyn liikenteessä selvästi muita moroja enemmän. Tavoitteena on oppia eri morot niin hyvin että on aamulla ihan morjens...
Tuommosen kurssin seuraavan aamun moroa kutsutaan - Yrjömoroksi.

Back