Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan joku voisi ottaa pallon ja järjestää Org:in morotuskurssin, jotta saadaan tämä asia kuntoon.
Mun mielestä tässä mopoilussa aina vaikeinta on ollutkin juuri oikean morottamisen taito. Aina liikenteeseen lähtiessä jännittää ihan hirveesti kuinka morottaminen onnistuu. Mitä jos morotan liian aikaisin? Mitä jos liian myöhään? Mitä jos toinen ei morota takaisin? Mitä jos en huomaakaan toista ja jää morottamatta? Entä jos vahingossa morotan skootterille? Entä jos lähellä oleva kotilokuski luulee, että morotan sille? Ei se helppoa ole ja aina saa kiittää itseään, jos selviää takaisin kotiin ilman morotusvirhettä. Toissapäivänä oli tosi lähellä ettei jäänyt morottamatta, kun toinen tuli vähän puskista kolmion takaa, mutta onneksi huomasin ja kerkesin morottamaan, huh. Varmaan joku voisi ottaa pallon ja järjestää Org:in morotuskurssin, jotta saadaan tämä asia kuntoon. Tarttee varmaan siirtyä takaisin radalle ajamaan, niin ei jännitä niin paljoa, kun siellä ei morotella.

Itse otan rekkarin talteen, selvitän kuskin ja soittelen illalla perään.
Tarttee varmaan siirtyä takaisin radalle ajamaan, niin ei jännitä niin paljoa, kun siellä ei morotella.
Hei... tässä on muuten tuttu klangi. Kuka muistaa, kun intissä kuljettiin käytävää edestakaisin tervehdystä harjoitellen.
ei prkl... siitäkö se johtuu ettei kukaan morota takas radalla moikkaillessani ?!?
Mä ku luulin vaan että onpa ylpeetä jengiä![]()
Koitan muistaa morottaa, jos pääsen tuolla kusiaisella ohi.![]()

Nii mut justhan tossa sanottiin ettei skoottereita morjensteta joten elä sit suutu jos en vastaa sun ninjaorggisormimoroon ku syyhkäset ohi![]()

Nii mut justhan tossa sanottiin ettei skoottereita morjensteta joten elä sit suutu jos en vastaa sun ninjaorggisormimoroon ku syyhkäset ohi![]()

Siis kumpi teistä ajaakaan sillä skootterilla?!![]()

-Moro
-Orggimoro
-Sormimoro
-Ninjamoro
-Lapasmoro
-Kahvamoro
-AiVittuSeOlikinPiikkiMoro
-Hitlermoro
-Liikennevalomoro
-Ujomoro
Vaikeeks rupee menemään, kyllä se kurssi rupee kuulostamaan hyvältä idealta....

Mä suhtaudun tohon morjenstamiseen sillai, et maantiellä koitan kaikille vilkutella, kaupungilla parhaani mukaan, välillä kyl iskee ujous siel
Huoltoasemalla keskityn pyörän hallintaan ( toivon et joku päivä osais liikutella pyörää varmemmin pienessä tilassa

Et jatkakaa sitä morottelua, mä ainakin tyksin, kun tunnen kuuluvani joukkoon
T: vissiin se ujo = morottaakohan toi vai pitääks mun, mitä se nyt ajattelee jos morotan Tuommosen kurssin seuraavan aamun moroa kutsutaan - Yrjömoroksi.Mä ehdottaisin nyt että järkätään "Morotaito I" kurssi tossa heti kauden loppupäässä jossain ihan heihei-kanttiinissa. Paikalle ei kannattas tulla ollenkaan mopolla koska kurssilla opitaan myös Kippismoro ja jos oppi menee hyvin päähän ja ehditään, myös purjomoro, jotka lain ahtaan tulkinnan mukaan saattavat vaikuttaa keskittymiskykyyn liikenteessä selvästi muita moroja enemmän. Tavoitteena on oppia eri morot niin hyvin että on aamulla ihan morjens...