Turkumiitit 2013 - INFOA ja OHJEITA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo! Kaksipäiväinen reissu on toteutumassa 24.-25.8, jos ei tuu ihan hulluna vettä. Kohde on vielä auki, tutkailen reittejä ja majoituksia tämän viikon aikana. Lisää infoa luvassa lähipäivinä :;):
Hittolainen, tätä en missaa kuten viimevuotisen reissun töiden takia eli messissä.

Onkos wetureilla mitään mielessä tulevalle viikonlopulle?
Pitäis olla taas kummit kunnossa joten ajelu tietty kiinnostaa :;):

Olen nähnyt Paimion suunnalla yöllä kajastavan valon, kun Paroni pohtii mahdollisia latuja. Joka tapauksessa taidan lähteä lauantaina lenkille, mutta katsotaan millainen on Paronin visio ja toteutuuko se.

Olen nähnyt Paimion suunnalla yöllä kajastavan valon, kun Paroni pohtii mahdollisia latuja. Joka tapauksessa taidan lähteä lauantaina lenkille, mutta katsotaan millainen on Paronin visio ja toteutuuko se.
Kuulostaa lupaavalta :thumbup:

Pitäkää hauskaa, mä pärräilen tän vkolopun Keski-Suomessa ...

Vieläkös porukalla riittäis ajohaluja? Sunnuntaina voitais kurvailla joku kiva 250-350 km lenkki. Esimerkiksi majava tms. takuuvarma mutkapläjäys, kun kausikin alkaa kääntyä lopuilleen :cruising:

Laitan tarkempaa ilmoa huomisen aikana ;)

Vieläkös porukalla riittäis ajohaluja? Sunnuntaina voitais kurvailla joku kiva 250-350 km lenkki. Esimerkiksi majava tms. takuuvarma mutkapläjäys, kun kausikin alkaa kääntyä lopuilleen :cruising:

Heppa kengitetään huamenna, mutta voi voi... ei taida JMH ehtiä. Monelta olis sunnuntaina lähtö, kun olen tuolla Porvoon suunnalla hoitamassa muita velvollisuuksia viikonloppuna.

Aina tulee lokakuu... nahkatakki pesty sekä rasvattu. Odottaa kevättä 2014. Tixtexit kaivetaan esiin. :orgmp:

Riittäähän niitä ajohaluja ympäri vuoden..:p

Back