yrmyli
New member
Ilman tätäkin tietoa olisin onnellisempi.
Ootko saanut nukuttua?

Onkos tämä kytkinjuttu edistynyt mihinkään suuntaan? Oman Tiikerin mittariin pyörähtää tulevana viikonloppuna 37000 km sekalaista ja sekavaa ajoa täyteen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilman tätäkin tietoa olisin onnellisempi.

Ootko saanut nukuttua?
Onkos tämä kytkinjuttu edistynyt mihinkään suuntaan? Oman Tiikerin mittariin pyörähtää tulevana viikonloppuna 37000 km sekalaista ja sekavaa ajoa täyteenja ainakin vielä on pysynyt kasassa vaikka on annettu välillä kunnollakin sikaa maastossa ja radalla.
![]()

Tigerissä on helppoja irtokiloja. Vakiopönttö on harvinaisen iso ja painava, 6.0kg näytti puntari väliputken kanssa. Tarvikeputket on alle 3kg, Scorpion kuulemma 2,2kg, Akrapovic 2,9kg. Hurric väliputken kanssa oli puntarilla 3,0kg.
Akku on myös tarpeettoman iso, kokoa liki tuplasti mitä cbf1000:ssä. Käytin senkin puntarilla, muttei nyt löydy lukuja, enemmän kuitenkin mitä Yuasan ko. mallin tiedoissa luki.
. Painoa lähti noin 4kg. Käytin puntarilla, tuollainen järkäle se vakioakku on:
Riserit tarttisin. Käykö XC:n riserit normi 800:een? Roxyja olen harkinnut myöskin, http://www.revzilla.com/motorcycle/rox-2-pivot-risers-for-1-18-handlebars Kellään kokemusta näistä?
Vai mitä olette laittaneet normi 800 tikruun?
Ja ne XC:n kannattimet sopii perusmalliinkin, mulla käytössä. Ihan hyvät, parempi asento keskimittaiselle kuskille. Pitää tilata ne pitkät kiinnityspultit myös. ROXyt olisivat tietty parhaat, kun ovat säädettävät ja korkeammatkin.Touratech myy eri risereita kumpaankin malliin, joten kannattaa varmistaa ennen tilaamista. Roxyt tosin on näköjään yleismalliset, jotka sopii molempiin.

Ja ne XC:n kannattimet sopii perusmalliinkin, mulla käytössä. Ihan hyvät, parempi asento keskimittaiselle kuskille. Pitää tilata ne pitkät kiinnityspultit myös. ROXyt olisivat tietty parhaat, kun ovat säädettävät ja korkeammatkin.
Kuinka paljon teidän Trumppanne voimansiirto ulisee?
Tuossa meikäläisen pelissä alkaa kuulua aika vonkuna (korvatulpat päässä) 80 vauhdeissa veto päällä ja ääni muuttuu korkeammaksi aina 120 asti, jonka jälkeen häviää kuulumattomiin (ts. kohina potassa ylittää äänen tms.). Kun vetää kytkimestä, ääni lakkaa, ei siis renkaat. Kun höllää kaasua, ääni lakkaa, ei liene ketjutkaan? Enkä nyt tarkoita laturin/bensapumpun ininää.
Toisaalta tuota vonkunaa tuli juuri kuunneltua rapiat 2000 km, kun kävin Lapissa, joten ihan heti rikkova vikakkaan ei liene kyseessä. Mikä metsässä rapisee?
Onko sitä Arrowin putkea kukaan ottanu? Itse vähän olen sinnepäin kalteessa.