Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo Arrowin tapainen suora vaimennin löytyy täältäkin ja huollossa laittoivat myös Arrow-tyyppiselle vaimentimelle tarkoitetun moottorinohjauskartan. Lähtee paremmin liikkeelle, sillä laihaseoskartalla sammahti välillä varsinkin pehmeältä hiekalta lähtiessä. Bensaa taitaa mennä muutama desi enemmän, vaikea sanoa kun samoihin aikoihin vaihtui karkeakuvioinen rengas taakse. Ja äänet tietysti ovat nyt oikeanlaiset. Paino väheni 2kg.Tarkoitatko että onko tuota Arrowia kellään pyörässä? No allekirjoittaneelta sellainen löytyy. Paljon paremmat
soundit kuin alkuperäisellä putkella. Ei stumppaile eikä paukuttele. Ilman killeriäkin ei liian kova ääni,sillai sopivasti![]()
Onko sitä Arrowin putkea kukaan ottanu? Itse vähän olen sinnepäin kalteessa.
Olis 20 tkm huolto (tai jo ohitettu) edessä. Mitähän tuollainen huolto sisältää ja noin suurinpiirtein kustannukset?
Käsittääkseni venttiilien tarkistus kuuluu ohjelmaan..? Koska takuu on jo loppunut,huollan itse.
Joo ihmettilinkin hra1150:n viestin selväkielisyyttä,että mitähän tolla oikein tarkoitat..?
Kai ne nostajat sopii monenlaisille ja kokoisille ihmisille. Itse 180cm/88kg ja pyörä on siis normi 800,ei XC.
Saakohan tuota huollosta muistuttavaa jakoavainta kotikonstein kuitattua mitenkään? Onko siihen olemassa mitään androidille tai windowsille passelia ohjelmaa? Ilmaista tietysti. OBD-palikka löytyy. On kylläkin bluetoothilla toimiva..?
Saakohan tuota huollosta muistuttavaa jakoavainta kotikonstein kuitattua mitenkään? Onko siihen olemassa mitään
androidille tai windowsille passelia ohjelmaa? Ilmaista tietysti. OBD-palikka löytyy. On kylläkin bluetoothilla toimiva..?
Juu näyttääpi siltä,ettei tuolla tuneEculla voi huoltovaloa kuitata,ainakaan spekseistä ei löytynyt ko mahdollisuutta.
DealerTool vaikuttaa hyvältä,ainut ongelma ettei käy win 8,seiskassa ja aiemmissa winukoissa näyttäis toimivan.
Tuollahan saa myös synkronoitua kaasaritkin ilman letkuhässäkkää. Jos tilaan niin tilaan koko paketin,en pelkästään lisenssiä.
Täytyy odotella milloin saisivat win8 version.
Eipä tuo huollon ilmaisin toisaalta mitään haittaakaan tuo.
Yrmylillä ilmeisestikin on tämä..? Onko hyviä kokemuksia?