Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

täältä löytyy busan keulalla+jarruilla oleva kiikotin. hyvin toppaa!taitaa tulla huolto kohta vastaan ku alkanu kusee aika lahjakkaasti toisen puolen pumppu!
![]()
Ja Yamaha1, täällä kaivataan kans ohjausiskaria![]()

Ajattelin huomenissa vähän penkasta jotta mikä siellä vois kiikastaa, mut vinkkejä otetaan vastaan kiitollisena!![]()
Vastaampa itse itselleni... Tuolta D-livilin Aprilian vika/ratkaisulistalta otti omaan mykiööni kiinni toi bensatankin korkin syvennyksen tukkeutunut tyhjennysletku... Siinä olis yksinkertanen ratkasu, joten pitääpä ensin tsekata se.
Sit tänään menee jarrupalat vaihtoon myös. Tuskimpa tuntuma niistä mitenkään radikaalisti muuttuu, mut jos pikkaasen edes. Vaimo kokeili eilen paksukaista ja oli suorastaan kauhuissaan miten huonot noi jarrut onkaan.No, en ihmettele sinällään... vaimon omassa KTM:ssä kun on parhaat stopparit mitä mulle on koskaan vastaan tullut. Eli kontrasti on suorastaan karmaiseva!

^ Ok, perkule pitäisköhän ittekkin siirtyä vanhan rouvan kanssa tohon mystiseen delvakkiin? Jos menen putiikkiin haen "Delvac" merkkistä litkua, niin voinko ottaa hyllystä väärää tavaraa? Onko sitä siis montaakin eri laatua?
Käytiin tänään vaimon kanssa rässimässä 130km lenkki, ja about 100km kohdilla alkoi mun paksukainen temppuileen. Eli sellasessa tasasessa 110km/h vauhdissa tuntu niinku olis pätkiny yhtä pyttyä pois pelistä. Ihan tasakaasulla koitin vetää ja välillä katos selkeesti vedot ja tuli takaisin... Teki tuota noin 10km matkan jonka jälkeen toimi taas kotiin saakka OK.
Ajattelin huomenissa vähän penkasta jotta mikä siellä vois kiikastaa, mut vinkkejä otetaan vastaan kiitollisena!![]()
)Tai yksink.tulpanjohto löysällä,itsellä teki Gixxerissä kauan kiusaa,oli hattu löysällä tulpanjohdossa,ennenkuin älysin.
Ja oireet muistuttavat tuota

^ Joo, samaa ajattelin minäkin. Tsekkasin kaik letkut läpitte, ja ovat hyvin siellä. Äsken kauppareissulla tiputti vasemman puoleisen pytyn lopullisesti pois pelistä. Sama pytty nikotteli tossa jo talvella, ja silloin sain sen fiksattua ropaamalla tulpan hatun / johdon kiinnityksen paremmin (oli tuolloin lähes irti).
Mun arvaus onkin et toi tulpan johto / hattu / puola... on antanu periksi nyt sit viimein?
Eiku netti kuumaksi ja haeskelemaan... Meinasin et jos uusis nyt samalla sitten kaikki, puolineen johtoineen päivineen.![]()
Katso nyt se tulppa ihan ensin, puolavika tahtoo pimentää kaksi pyttyä. Itsellä toi ex-Gixxeri pätki/paukutteli tyhjäkäynnillä juurikin tulpan takia. Tyhjäkäynnillä yksi pytty pimeenä, tulpat kun uusi, niin kävi taas kuin (rohiseva) kello.

Uusin tossa keväällä kaikki tulpat jonka jälkeen niillä on ajettu about 500km. Eli en jaksa uskoa tulppien menneen...
Toi yhden pytyn tulpanhattu ja se ruuvi joka sinne tulpan johtoon uppoaa, on ihan saakelin hapettunu. Sain sen keväällä pelaamaan ku vedin johdosta 4-5mm pois ja uutta "ydintä" näkyviin & ruuvasin sinne ton hapettuneen hatun ruuvin. Jos ny ensin kokeilis uusia noi hatut / johdot? Ei luulis olevan tyyris setti?![]()
Johtoa saa metritavarana (itse juuri perämoottorin vermeet uusin), samoin tulpanhattuja. Eivät maksa maltaita. Ongelmaksi voi nousta se johdon liitos sinne puolaan, näissä ei kaikissa ole siitä päästä irrotettavia johtoja.

Omassa mopossa sippas yhtenä keväänä alle 1000 km ajettu tulppa, ryki ja paukkui pienillä kierroksilla niin, että pelkäsin männän lentävän syyläriin...Uusin tossa keväällä kaikki tulpat jonka jälkeen niillä on ajettu about 500km. Eli en jaksa uskoa tulppien menneen...
Toi yhden pytyn tulpanhattu ja se ruuvi joka sinne tulpan johtoon uppoaa, on ihan saakelin hapettunu. Sain sen keväällä pelaamaan ku vedin johdosta 4-5mm pois ja uutta "ydintä" näkyviin & ruuvasin sinne ton hapettuneen hatun ruuvin. Jos ny ensin kokeilis uusia noi hatut / johdot? Ei luulis olevan tyyris setti?![]()