Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaasarit irti ja perusputsaus paineilmalla. Irottele suuttimet, kohot ym osat. ja ilmalla röörit puhtaaksi. Samalla katsot että luistien kalvot on ehjät
Kaasarit irti ja perusputsaus paineilmalla. Irottele suuttimet, kohot ym osat. ja ilmalla röörit puhtaaksi. Samalla katsot että luistien kalvot on ehjät

Noniin, nyt on uusittu kaikki tulpanjohdot & hatut ja kakovaan pyttyyn myös tulppa.
Ongelma kuitenkin jatkuu... Eli käynnistyy kolmella edelleen. Kävin tossa pikkasen kokeileen, ja jossain 5-6000 kierroksen kohdalla lähtee se nukkuva pyttykin kyllä vetämään. Oliskos tää nyt perkule kaasaripuolen juttuja sitten... Ja mä en noille kyllä ihmeitä osaa tehdä!
Heitelkääs hyviä vinkkejä, kiitollisena otetaan vastaan ja kokeillaan pois!
Täällä samanlaista ongelmaa, tosin ei gixeri mut saman ikäluokan suzuki (vm-93 RF600R). Mulla tekee kans niin että kylmällä oikeen puolinmainen pytty pimeenä, mut lämpösenä toimii.. sateella ei toimi vaikka lämpenisikin.. Jos saat ennen mua selvitettyä ni laita tänne ratkasu..![]()

On kokemusta.Tuo 750 on ilma-öljyjen painavin malli,hyvin tiukalla ajoasennolla,kylläkin aika vähän nähty,johtuen kait silloin olleesta lamasta.
Ja taas tuon ikäinen 1100 edustaa parasta antia melkeinpä noista ilma-öljy tonnisatasista.
Voimaa enemmän ja katu-uskottavuutta ja huomattavasti mukavampi ajoasento.
Jos hauskaa haluaa enemmän on 1100 ehdoton juttu.
Jos haluaa harvinaisemman gixxerin pelastaa,jos on orggis,niin 750.
Itse kun pidän tuon ikäkauden 91-92,1100:ta parhaimpina ilma-öljyärränä,olisi ehdoton valinta tuo itselleni.
Painoero taitaa olla 20kg 750 hyväksi.
Ja vieläpä,1100:en tuli parannuksia koko nippu vuonna 1990.Keulaa,iskaria,takavannetta.
Ilmeisesti tarkoitit,että sinulla on ollut se pestävä KN alkuperäisen boxin sisällä.Ne suutinjumpat alkavat vasta sitten,kun otat sen boxin pois kokonaan.

Jep. Kyllä noilla uusilla satuloilla jarrutuntumasta tuli aikalailla parempi ja tuntuu pysäytysvoimaakin olevan. Nuo 12r etuletkut on vaan vähän "naftit" niin meinaa jäädä kireällä tuo sylinteri-jakopala välinen letku. Porvoon mittaletku kutsuu kun tässä kesälomalla taas joutaa![]()