Gsxr 1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Z-man
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei muuten kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä bensahanaa?

edit: ja onko kukaan täällä laittanut Koso DB-01r mittaristoa iö:hön?

Mä olen melko varma, että mulla on jossain yksi bensahana. Semmoinen muistikuva on että joskus ostin varalle, enkä ole sitä tarvinnutkaan. Missä se sijaitsee on täysi mysteeri :D Todennäköisesti häkkivaraston perimmäisessä nurkassa kaiken muun rojun alla seuranaan täyssetti BST36 kaasareita :)

Mä olen melko varma, että mulla on jossain yksi bensahana. Semmoinen muistikuva on että joskus ostin varalle, enkä ole sitä tarvinnutkaan. Missä se sijaitsee on täysi mysteeri :D Todennäköisesti häkkivaraston perimmäisessä nurkassa kaiken muun rojun alla seuranaan täyssetti BST36 kaasareita :)

No jos satut joskus löytämään ja haluat myydä niin pistä viestiä, mulla on nyt 750 iö:n hana ja sitä ei sitten sen enempää säädelläkkään muuten kuin tankkia pois ottaen :) Talven varalle muutenkin vähän suunnitelmia tuon pyörän suhteen..

No jos satut joskus löytämään ja haluat myydä niin pistä viestiä, mulla on nyt 750 iö:n hana ja sitä ei sitten sen enempää säädelläkkään muuten kuin tankkia pois ottaen :) Talven varalle muutenkin vähän suunnitelmia tuon pyörän suhteen..

Mitäs meinaat talvella sen kanssa puuhata? :)

Päivitetäämpä taas...

Koiranluut nosti perää hiukan, joten kiva myös nähdä miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin? Eipä tuota ehkä kuvasta niin huomaa, mut pikkasen rouva on pirtsakammassa stanssissa kuin aikaisemmin. :p
]

Kyllähän ne piikkikorkokengätkin kääntää perää pirtsakkaampaan asentoon. :grin:

On muuten hieno väritys sun pyörässä. Tää mun on vähän tuommonen modifioitu
Keulaa laskettu se 28mm, eikä se kuvassa pahemmin näy (huomaa 6-sylinteriset jarrut)

Liitetiedostot

• WP_0016901.jpg
    WP_0016901.jpg
    93,8 KB · Katselut: 31
^ :rakastunut: Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat?

Uudet neulat & emulsiotuubit lähti tänään tulemaan jenkkilästä, eli toi pulju mistä tilasin ni ainakin vaikuttaa toimivalle.

Alkukäyrät nyppäsin myös hiivattiin, koskapa ne sakemannien kuristusprikat siellä edelleen oli paikoillaan. Tänään pitäis hakea käyrät avarrettuina paikallisesta nyrkkipajasta. Eipä ollu sielläkään läpihuutojuttu, meinaan todella jykevällä saumalla on ne prikat sinne hitsattu. Minäki poltin hommassa jo yhden porakoneen ja muutaman "avarrusterän" ennen ku uskoin ettei kotikonstein tule mittään... :grin:

^ :rakastunut: Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat?

Uudet neulat & emulsiotuubit lähti tänään tulemaan jenkkilästä, eli toi pulju mistä tilasin ni ainakin vaikuttaa toimivalle.

Alkukäyrät nyppäsin myös hiivattiin, koskapa ne sakemannien kuristusprikat siellä edelleen oli paikoillaan. Tänään pitäis hakea käyrät avarrettuina paikallisesta nyrkkipajasta. Eipä ollu sielläkään läpihuutojuttu, meinaan todella jykevällä saumalla on ne prikat sinne hitsattu. Minäki poltin hommassa jo yhden porakoneen ja muutaman "avarrusterän" ennen ku uskoin ettei kotikonstein tule mittään... :grin:

Kyllähän noita 6mäntäsiä tokicoja on noissa haybusissa ja zrx:ssä myös mustana. Mulla on "kultaiset" :)

Mitäs meinaat talvella sen kanssa puuhata? :)

No, konetta parannellaan, isommat männät, laakerointi kokonaan yms. -> 1216cc. Ulkokuorelle on myös tulossa aika iso upgrade, ensin meinasin pitää ns. vakio-lookin mutta aika radikaalisti tämä muuttuu eli katteet edestä pois mutta ei kuitenkaan mitään bombertyyliä, kai? :grin: Takakate muuttuu ns. racemalliin eli takapenkki poistuu.

MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.

^ :rakastunut: Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat? QUOTE]
Olivat paikallaan kun ostin. Sen takia tuo kahva liikkuu niin paljon, kun on alkuperäinen.

Vähän miettinyt kun tuo mun pyörä ei ole se sini-valkoinen niin jos tekisi vähän faceliftiä tähään tyyliin. mut pitää nyt katsoa että jaksaako alkaa maalausurakkaan.

Liitetiedostot

• $_3.jpg
    $_3.jpg
    76 KB · Katselut: 23
No, konetta parannellaan, isommat männät, laakerointi kokonaan yms. -> 1216cc. Ulkokuorelle on myös tulossa aika iso upgrade, ensin meinasin pitää ns. vakio-lookin mutta aika radikaalisti tämä muuttuu eli katteet edestä pois mutta ei kuitenkaan mitään bombertyyliä, kai? :grin: Takakate muuttuu ns. racemalliin eli takapenkki poistuu.

MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.

No tuollainen konemodi se on itelläkin edessä joskus tulevaisuudessa. Kuhan nyt sais tämänkään kokoonpanon rokkaamaan ensin. :p

Mahtaako toi 89-90 mallin penkin suoja olla erilainen ku -91? Mä olen nimittäin tuollasta kyllä metästellyt...

Olisi tarvetta, mutta eikö tuo sovi kuin 89-90 katteisiin? Mullahan mopedi on vm -90 mutta katteet 91 tai 92

Olisi tarvetta, mutta eikö tuo sovi kuin 89-90 katteisiin? Mullahan mopedi on vm -90 mutta katteet 91 tai 92

Tätä itsekkin aprikoin. On sellanen "tuntuma" et saattaa olla pikkasen kapeempi toi vanhemman mallin peräosasto? Samalla ilmoitan et vetäydyn "tarjouskilvasta", ei mulla niin kova tarve ole ja halukkaita tuntuu olevan muitakin. :jpstyle:

Hyhyhyhyhyhyi helve**i noi coverit on kallita. Tilasin Ebaystä tohon 91-92 malliin sopivan, en ees viitti sanoo paljo makso mutta hyhyhyyhyhyyh :D

Hyhyhyhyhyhyi helve**i noi coverit on kallita. Tilasin Ebaystä tohon 91-92 malliin sopivan, en ees viitti sanoo paljo makso mutta hyhyhyyhyhyyh :D

Näin muuten on! Itte olen kyttäilly MP-purkaamoja sillä silmällä... Josko sellaseen eksyy sopivaa vuosimallia oleva rouva varustettuna tuollaasella muoviläpyskällä? Toinen vaihtoehto olis ehkä tekasta itte? :blink:

Back