Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enempi haittaa kuin hyötyä. Noi lisäsuodattimet ei koskaan ole niin vapaastivirtaavia, etteikö kakku jossain kuormitustilanteessa loppuisi kesken.
Mä olen melko varma, että mulla on jossain yksi bensahana. Semmoinen muistikuva on että joskus ostin varalle, enkä ole sitä tarvinnutkaan. Missä se sijaitsee on täysi mysteeriTodennäköisesti häkkivaraston perimmäisessä nurkassa kaiken muun rojun alla seuranaan täyssetti BST36 kaasareita
![]()
No jos satut joskus löytämään ja haluat myydä niin pistä viestiä, mulla on nyt 750 iö:n hana ja sitä ei sitten sen enempää säädelläkkään muuten kuin tankkia pois ottaenTalven varalle muutenkin vähän suunnitelmia tuon pyörän suhteen..
Päivitetäämpä taas...
Koiranluut nosti perää hiukan, joten kiva myös nähdä miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin? Eipä tuota ehkä kuvasta niin huomaa, mut pikkasen rouva on pirtsakammassa stanssissa kuin aikaisemmin.
]

Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat? 
^Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat?
Uudet neulat & emulsiotuubit lähti tänään tulemaan jenkkilästä, eli toi pulju mistä tilasin ni ainakin vaikuttaa toimivalle.
Alkukäyrät nyppäsin myös hiivattiin, koskapa ne sakemannien kuristusprikat siellä edelleen oli paikoillaan. Tänään pitäis hakea käyrät avarrettuina paikallisesta nyrkkipajasta. Eipä ollu sielläkään läpihuutojuttu, meinaan todella jykevällä saumalla on ne prikat sinne hitsattu. Minäki poltin hommassa jo yhden porakoneen ja muutaman "avarrusterän" ennen ku uskoin ettei kotikonstein tule mittään...![]()
Mitäs meinaat talvella sen kanssa puuhata?![]()
Takakate muuttuu ns. racemalliin eli takapenkki poistuu.^Kyllä näissä vanhuksissa vaan on sitä jottain! Mistäs olet hankkinu tuollaset originaalin näköset 6 mäntäset satulat? QUOTE]
Olivat paikallaan kun ostin. Sen takia tuo kahva liikkuu niin paljon, kun on alkuperäinen.
Vähän miettinyt kun tuo mun pyörä ei ole se sini-valkoinen niin jos tekisi vähän faceliftiä tähään tyyliin. mut pitää nyt katsoa että jaksaako alkaa maalausurakkaan.
No, konetta parannellaan, isommat männät, laakerointi kokonaan yms. -> 1216cc. Ulkokuorelle on myös tulossa aika iso upgrade, ensin meinasin pitää ns. vakio-lookin mutta aika radikaalisti tämä muuttuu eli katteet edestä pois mutta ei kuitenkaan mitään bombertyyliä, kai?Takakate muuttuu ns. racemalliin eli takapenkki poistuu.
MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.
MUUTEN, jos jollain on tarvetta takapenkin suojalle / seat cowl / cover tms. Löytyisi nimittäin ylimääräinen vm. 89-90 malliin sopiva.
Olisi tarvetta, mutta eikö tuo sovi kuin 89-90 katteisiin? Mullahan mopedi on vm -90 mutta katteet 91 tai 92

No hitsi, sitte pitää ensin ostaa pyörä johoon tuo käy...![]()

Se olis muuten magee toi -90 malli! Vielä astetta rujompi omaan mykiöön ainakin.![]()
Hyhyhyhyhyhyi helve**i noi coverit on kallita. Tilasin Ebaystä tohon 91-92 malliin sopivan, en ees viitti sanoo paljo makso mutta hyhyhyyhyhyyh![]()