mikkoyli
New member
Vertasko me sitä perusmallin vanhaan vai hp4 malliin?
Perusmalliin tietysti. Se on epäselvää onko HP4 parempi vai ei. Varmaan menee aika lähelle, mutta HP4 omistajana ajattelen tietysti ettei ihan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vertasko me sitä perusmallin vanhaan vai hp4 malliin?
Perusmalliin tietysti. Se on epäselvää onko HP4 parempi vai ei. Varmaan menee aika lähelle, mutta HP4 omistajana ajattelen tietysti ettei ihan.
Veikkaan että ottaa crossplane viritys n.15hv kuokkaan uudelle kun ovat samassa penkissä...Kuulostaa hyvältä, mielenkiintoista nähdä mitä uudesta R1:stä löytyy, molempien tehoiksi on ilmoitettu 200hv.
katso liitettä 5538
tän värinen tuli sit seuraavaksi, saas nähä kuinka paljon parempi laite on kuin edellinen.. ainakin tekniset tiedot lupaa hyvää![]()
Hieno valinta. Itse pääsen maaliskuussa Almerian radalle testaamaan uutta rr:ää.
http://www.bmw-motorrad-test-camp.com
miten sä sellaisen mahdollisuuden oot saanu? joo kyllä mä odotan että tuo on näihin edellisiin verrattuna paljon parempi.

Tuonnehan pääsee kuka vain, kunhan näyttää luottokorttia varauksessa.
Oltiin alkuvuonna broidin kanssa samassa tapahtumassa. Racetrack 2days, maksoi noin 1200€ + lennot 150€.
Hintaan sisältyy hotelli 4 yötä, täysi ylläpito, kuljetukset radalle, pyörän bensat ja renkaat. Eli ei tarvitse muuta mukaan kuin ajovarusteet. Paketti oli kahden päivän ratasessio.
BMW Motorrad oli tuonut todella nimekkään jengin paikalle. Pyörästä oli kertomassa 1000rr vuoden 2012 päivityksestä vastannut projektipäällikkö. Rataopetuksesta vastasivat mm. Jurgen Fuchs ex. 250cc ja 500cc kuski, Jörg Teuchert, MM-supersport maailmanmestari ja kaksinkertainen IDM-mestari. Lisäksi lukuisia muita eri sarjojen mestareita ja vanhoja Superbike-luokan kuskeja.
Bemari oli tuonut paikalle 50 rr:ää ratakäyttöön, ja ajojen välissä oli mahdollsta koeajaa mm. 1000r, RnineT
ja muita katu sekä GS malleja. Radalla oli perinteiset nopea-keski-hidas, mutta ryhmien alla oli neljä 3-4 ajajan ryhmää mitä opettajat veti. Ajosessio oli perinteinen 20min. ajojen jälkeen ohjaaja kävi pyörien dataloggerit läpi ja vertailtiin kaasun avausta, jarrutusta, pyörän kallistusta sekä luistoneston toimintaa. Kummasti oppii rataa kun vertailee omia ja Jurgen Fuchsin dataloggeri käyriä. Radalla vietettiin 8 tuntia, minkä jälkeen takaisin hotellille. Illalla hotellilla järjestettiin erilaisia workshop-tunteja, missä käytiin elektroniikan ja dataloggerin eri ominaisuuksia läpi. Tai jos siltä tuntui voi nuolaista muutaman oluen.
Itse en edes omista rr:ää mutta oli silti erittäin mielenkiintoista. Ja ensi vuonna uudestaan!
joo kyllä mä odotan että tuo on näihin edellisiin verrattuna paljon parempi.
Mitä näissä edellisissäs on ollu murheena?
Eikai niissä -11 mallin jälkeen enää suurempia murheita ole ollut, mutta ainahan sitä voi parantaa. Noissa ekoissa vuosimalleissa tais olla pikkasen ongelmaa moottorin ja vaihteiston nipussa pysymisen kanssa.

Mitä näissä edellisissäs on ollu murheena?
2009 ajelin uudella kikserillä...
siispä päädyin taas bemariin...![]()

Sama kuvio. -09 susukista bemmiin. Kummallakin ajettu radat ja tourinkia ulkomaat. Toimii molemmissa sujuvasti.
todellakin hyvä myös pidemmän taipaleen ajamiseen. vauhti pitää vaan sovittaa laitteeseen sopivaksi. 700 km menee mukavasti päivässä. 1300 kilsaakin olen jaksanut vetää ja vielä hymyilytti illalla.
saksan valtateillä tankillinen vähän reiluun tuntii on myös mukavaa kyytiä.
en mä pysty ku kehumaan tuota pyörää.....en mä löydä siitä mitään huonoa..![]()

Perhana sentään! Tankillinen 2010 malilla kesti vain 40 minuuttia Saksan baanalla![]()