• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Fireblade

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dreamer
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
954:sen takapenkissä ei ole mitään vikaa. Pitkä talvi takana, että joku kokee senkin jo modauskohteeksi.

954:sen takapenkissä ei ole mitään vikaa. Pitkä talvi takana, että joku kokee senkin jo modauskohteeksi.
Totta tuokin, nätti pylly on.
Oon vaan aina tykänny seat coverista 954ssa. Tämä olisi ollut minun mahdollisuuteni päästä fiilistelemään.

hqdefault.jpg

olikos se nyt niin että 929 bleidiin ei kannata laittaa -1 etu ratasta?
hankaa laahariin?
Tähän löytyi vain yksi hitti suomi foorumilta,jenkki foorumeilla eikä missään muallakaan ollut moisesta mainintaa niin tulossa on -1 ja olix se +3
kyllä nyt lähtee karstat ja saattaa jopa keula keventyä 2 vaihteellakin,pakko myöntää että vähän jänskää nyt ykkösen käyttö :grin:

Tähän löytyi vain yksi hitti suomi foorumilta,jenkki foorumeilla eikä missään muallakaan ollut moisesta mainintaa niin tulossa on -1 ja olix se +3
kyllä nyt lähtee karstat ja saattaa jopa keula keventyä 2 vaihteellakin,pakko myöntää että vähän jänskää nyt ykkösen käyttö :grin:

Itse laitoin -1 ja +2. Toimii mun mielestä hyvin suomen mikkihiiri radoilla eikä "huudata" kadulla ajettaessa. Tuohon sitten vielä pikakaasu. Stormin tarvike R6 kaasukahva n. 10.-, niin avot, ei tarvitse kääntää kättä rullalle.

Itse laitoin -1 ja +2. Toimii mun mielestä hyvin suomen mikkihiiri radoilla eikä "huudata" kadulla ajettaessa. Tuohon sitten vielä pikakaasu. Stormin tarvike R6 kaasukahva n. 10.-, niin avot, ei tarvitse kääntää kättä rullalle.
mikäs toi pikakaasu on ?
en nyt usko että kuitenkaan sitä muovista lärpäkettä tarkoitat ns,ranne kaasu ?

Jokainen tarkistakoon, mikä sopii. Tää oli minun kohdaltani pika analyysi. Mutta, Stormilta löytyy sopiva kahva sekä Sc50, että Sc57aan

Niin ei tossa muuta kuin, että joku luulee ostavansa 40mm rullan ja saakin vain 36mm. Tai mitä toi nyt sitten olikaan. Mikä on Hondan vakion halkaisija?

Edit. R6S/R1 36.5mm ja R6R 40.5mm

Viimeksi muokattu:
Muistaakseni mulla 37mm. Valitettavasti en pääse tarkistamaan täältä Espanjasta.

En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa. Mutta tuohon taas vaikuttanu paljon nuo keulimiset rajotinta vasten mikä vaikuttaa tuohon moottorin öljyn saantiin.
033102beer_1_prv.gif

Luulisi että menee tuosta jonkin verran ainakin pidemmälle normi ajossa, paha arvioida kun ei tiedä mikä on kenenkin "normiajoa".
biggrin.gif
Kertokaaha kehä ketut ketkä on ajanu ihmisiks et miten kestää?
nixweiss.gif

moikka vaa motskarimiehet mul on cbr1000rr -04 fireblaid 42tkm kone vielä ihan kunnossa puristukst tasaset ja ei kolinoita säädin venttilit eikä nokissakaan kulumista ketjun tarkistutin huollossa eikä vaihtotarvetta eikä pidä ääntä mut kuulehan tuon väljän tai rikkinäisen äänestä

Back