Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Check the picture, yllä. Mihin olemattomaan rakoon se 93 työntää? Kuvassa rako on selvä ja ohitus käytännössä tehty. Heti tuon jälkeen 46 sen sijaan työntää 93:n kylkeen. 93 pysyi linjalla ja ajoi rataa pitkin, joten ei tullut ylikovaa.
Rossilla ei ollu mitn hävittävää sen jälkeen kun markee oli sukeltanu ohi, ja ajattanu rossin leveeks. Jos rossi ois ajanu kiltisti sääntöjen mukaan rataa pitkin, se ois tullu kakkosena maaliin.Niin.. Mä luulen vaan että mutkan ajolinjat on taputeltu siinä vaiheessa kun mutkaan aletaan lähestymään, ei siinä mutkassa. Tietty tossakin sitten linjaa muutettiin ettei tule pahaa kolaria ja vedettiin ulos. Mun nähdäkseni se rossi hylkäs oman ajolinjansa pelastaakseen kummankin kuskin kolarilta.
Rossilla ei ollu mitn hävittävää sen jälkeen kun markee oli sukeltanu ohi, ja ajattanu rossin leveeks. Jos rossi ois ajanu kiltisti sääntöjen mukaan rataa pitkin, se ois tullu kakkosena maaliin.
Joten parempi vaihtoehto oli vetää viimenen mutka suoraks, sillä tekosyyllä että markee kilkkas sen ulos, ja kattoo uskaltaako tuomaristo antaa (rossille) penalttia viimesen mutkan oikomisesta/ voiton ratkasusta vilpillisin keinoin.
Maailmassa on paljon ihmisiä joiden mielestä suomalaiset ampui Mainilan laukaukset.
![]()
Rossilla ei ollu mitn hävittävää sen jälkeen kun markee oli sukeltanu ohi, ja ajattanu rossin leveeks. Jos rossi ois ajanu kiltisti sääntöjen mukaan rataa pitkin, se ois tullu kakkosena maaliin.
Joten parempi vaihtoehto oli vetää viimenen mutka suoraks, sillä tekosyyllä että markee kilkkas sen ulos, ja kattoo uskaltaako tuomaristo antaa (rossille) penalttia viimesen mutkan oikomisesta/ voiton ratkasusta vilpillisin keinoin.
Tehkääs sellainen ajatusleikki että teleporttaatte Rossin kokonaan veks tosta tilanteesta.
Toi oikea on aika tiukka ysikymppi vaikka se ei televisiokuvasta niin näykkään ja olen aika vahvasti sitä mieltä että tuolla vauhdilla ja ajolinjalla Markkanen olis ajanut sinne samaan hiekkaesteeseen minkä läpi Rossi ajoi jos sillä ei olis ollut Yamahaa johon nojata.