Käypikö tuohon diavelin akkulaturi liittimiin jonkun muun laturi kun tuo ducatin oma?
Satulan alla olevaan liittimeenkö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käypikö tuohon diavelin akkulaturi liittimiin jonkun muun laturi kun tuo ducatin oma?
Niin joo ja tilasin jenkeistä kombohylsyn jossa on keskellä etupyörään sopiva hylsy. Aika kevyt ja pieni, se on mulla aina mukana. Ei meinaan löydy jokaisesta pajasta vaikka kumeja oliskin.
pistätkö sorsaa, olis kiva nähdä millanen on
jepSatulan alla olevaan liittimeenkö?
Itse tilasin ctek:iin tämmöisen
Varmaan tämmöinen.
http://www.ducati.com/ducati_genuine_parts.do lataat spareparts tiedoston. Vissiin osanumero 52020121B, en ota mitään vastuuta että ois oikea osaKiitti tästäja seuraava kysymys että mistä löytyisi tuollainen gen2 etuvalo?
![]()
Minulla on sama ongelma Multistradan (DVT/2015) kanssa Imatran seudulla. Tuntuu hölmöltä ajella satoja kilometrejä moisen takia. Harmi kun eivät ole vielä korkanneet tietokonetta noille uudemmille että saisin homman itse hoidettua.Tietääkö kukaan kuopion seudulta liikettä/henkilöä kuka vois kuitata tuon öljyjen vaihdon merkkivalon pois?
Minulla on sama ongelma Multistradan (DVT/2015) kanssa Imatran seudulla. Tuntuu hölmöltä ajella satoja kilometrejä moisen takia. Harmi kun eivät ole vielä korkanneet tietokonetta noille uudemmille että saisin homman itse hoidettua.

Aika hassua. Sehän on vain merkkivalo. Itse huoltokuittaushan on huoltokirjassa. Onko kenelläkään tietoa miten pitkään se siellä vilkuttelee jos sitä ei kuittaa?Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa![]()
Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa![]()
Eivät kuitanneet Keskusautohallissa mun kotilostakaan samoilla perusteilla "kunnei olla huoltookaan tehty..."...nooh,5min guuglailulla löyty ohjeet miten tehdä itse ja voin jatkossakin huoltaa ite tai käyttää halvemmassa korjaamossa vaikkei ne osaiskaan kuitata sitä![]()