• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati Diavel

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ja kysästään vielä onko mahdollista vaihtaa -11 vuosmallin diavelliin -15 mallin etuvaloa? :jpstyle: ja jos on niin mistä niitä saa?

Tietääkö kukaan kuopion seudulta liikettä/henkilöä kuka vois kuitata tuon öljyjen vaihdon merkkivalon pois?

Tietääkö kukaan kuopion seudulta liikettä/henkilöä kuka vois kuitata tuon öljyjen vaihdon merkkivalon pois?
Minulla on sama ongelma Multistradan (DVT/2015) kanssa Imatran seudulla. Tuntuu hölmöltä ajella satoja kilometrejä moisen takia. Harmi kun eivät ole vielä korkanneet tietokonetta noille uudemmille että saisin homman itse hoidettua.

Minulla on sama ongelma Multistradan (DVT/2015) kanssa Imatran seudulla. Tuntuu hölmöltä ajella satoja kilometrejä moisen takia. Harmi kun eivät ole vielä korkanneet tietokonetta noille uudemmille että saisin homman itse hoidettua.

Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa :blink:

Tänään kysyin virallisesta huollosta niin eivät kuittaa sitä pois jos eivät itse tee huoltoa :blink:
Aika hassua. Sehän on vain merkkivalo. Itse huoltokuittaushan on huoltokirjassa. Onko kenelläkään tietoa miten pitkään se siellä vilkuttelee jos sitä ei kuittaa?

Oiskohan muuten näistä ohjeista mitään apua.

Eivät kuitanneet Keskusautohallissa mun kotilostakaan samoilla perusteilla "kunnei olla huoltookaan tehty..."...nooh,5min guuglailulla löyty ohjeet miten tehdä itse ja voin jatkossakin huoltaa ite tai käyttää halvemmassa korjaamossa vaikkei ne osaiskaan kuitata sitä :)

Eivät kuitanneet Keskusautohallissa mun kotilostakaan samoilla perusteilla "kunnei olla huoltookaan tehty..."...nooh,5min guuglailulla löyty ohjeet miten tehdä itse ja voin jatkossakin huoltaa ite tai käyttää halvemmassa korjaamossa vaikkei ne osaiskaan kuitata sitä :)

saisko tähän neuvoja? mistä löytyy? :)

Hei onkos kellään tietoo kuinka laillinen olis tuommonen eBayssä vastaan tullu kilpiteline jossa sais kilven kivasti valoineen tuonne satulan alle? Voisi tuo suomalainen lämiskä nippanappa mahtuakin siihen takavalojen väliin..

Liitetiedostot

• F29014252.jpg
    F29014252.jpg
    31,7 KB · Katselut: 85
Back