Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä käväsen vähän läpi noita kuvia mitä tullut räpsittyä kanssa, tuskinpa sieltä mitäään erityisiä tulee :D

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Määtuun. Otan läppärin mukaan. Siellä muutama hätäsesti kötöstelty kuvakollaasi. Saa arvostella ja nauraa.. nauroin minäki ku tein noita :D

Mä en tuu :häähää:

Kuvia olisi kyllä ollut nasta nähä, mutta luotan raatiin joka paikanpäällä on. Itse vähän tässä etsiskelen koulupapruja yms kun tuli vahingossa sisään päästyä :jippikaijee:

Pitkiss jos sulla oli jotain kuvia niin kehtaisitko laitella niitä mulle maililla, ihan vaan että saa talteen.

Tää oli ilmeisesti klo 19? Yritän saapua paikalle ja saada osani näistä turpakäräjistä.

1.Mä en tuu :häähää:
2.Kuvia olisi kyllä ollut nasta nähä, mutta luotan raatiin joka paikanpäällä on. Itse vähän tässä etsiskelen koulupapruja yms kun tuli vahingossa sisään päästyä :jippikaijee:

3.Pitkiss jos sulla oli jotain kuvia niin kehtaisitko laitella niitä mulle maililla, ihan vaan että saa talteen.

1. Hö!
2. Onnittelut!
3. Meinasitko kuvia tebarilta yleensäkin vai taulukuvia?

T. Tomppeli

jUu hei kiitos taas seurasta ja laadukkaista jutuista. Toivottavasti TVV:kin viihtyi :D

Taulusta ei vielä päästy yhteisymmärrykseen, vaikka useampaa kuvaa ja ideaa esiteltiin. Kaippa se siitä pikkuhiljaa etenee. :paikallatuulee:

'Till next time!

Parhaiten illasta jäi mieleen se kukkakauppa keissi:)-
Olisko siinä ideaa et laitetaan tauluhomma jäihin ja keväällä tungetaan koko Tebarin piha täyteen rätkiä. Ja räpsäistään kuva.

Olisko siinä ideaa et laitetaan tauluhomma jäihin ja keväällä tungetaan koko Tebarin piha täyteen rätkiä. Ja räpsäistään kuva.

:thumbup: Tarpeeksi ajoissa päivämäärä tietoon niin kerkee pyytää aamuvuoron. Tohon tuun mukaan:jippikaijee:

Ja Holtsu ampumaan Cannonilla kuva kennolle? Saatais taulun sijaan juliste :p

Ääni tälle. :thumbup: Mutta olis tosiaan hyvä tietää milloin tää kuvan nappaaminen ois, niin voi tehdä ao päivän hajautettua työtä. Ja sitten toivoa, että Esteri ei tuu taas kylään :blink:

Oiskohan joku Touko- Kesäkuun lauantai/Sunnuntai aamu paras ajankohta :dunno:

Piha ei olisi niin täynnä kotiloita ja aurinkokin paistaisi oikeasta suunnasta (HUOM. ei koske sade/pilvisiä aamuja) :)

Back