Jussi666
New member
Täytyy nyt mainostaa vielä tuota omaa pyörää tässä kun myyntiaikeissa kuitenkin olen. Eli kuten ilmoituksesta voi lukea, pyörään on laitettu jokseenkin kaikki tarvittava jotta sillä on hyvä ajaa radalla. Edellinen omistaja on sillä noilla varusteilla kilpaakin ajanut. Pyörä on kuitenkin ihan hienosti toimiva ja salonkikelpoinen myös normaaliliikenteessä ja vaikka jäätelökioskille mennessä. Alusta on kaikilta osin säädettävä, joten sen saa sitten veivattua kohdalleen kuskista riippuen. Myös muut tarvittavat säädöt löytyy jotta ajoasennon saa mieleisekseen.
Pyörän täysi historia on tiedossa joten siinäkin mielessä asiat on kunnossa. Väittäisin että hintalappukin on kohdallaan jos vertaa siihen mitä kustannuksia tulee jos alkaa vastaavaa vakiopyörää rakentamaan samanlaisilla osilla. Vaivasta ja ajasta puhumattakaan. Itse asiassa pyörä on hintahaitarin alapäässä, vaikka erilaista osaa on kiinni useamman tonnin edestä. Tällä pyörällä pääsee vaikka suoraan jokkiskisaan tai nauttimaan aurinkoisesta ratapäivästä ihan vaan omin päin.
Itse lähdin tällä pyörällä radalle kolmen ratapäivän jälkeen ilman mitään ongelmia. Tässä on pyörää varmasti vaativaankin makuun.
http://m.nettimoto.com/honda/cbr/1986022?vifAdCount=1&vifNav=Y
Koeajomahdollisuus tosiostajalle voidaan järjestää Motoparkissa.
Tämä tuli nyt alle! Ei pitäis jäädä vauhti enää moposta kiinni. Maantieajossa ero omaan vanhaan mopoon ihan huikee, jopa hieman pelottava vehje. Katotaan mitä ens vklna saadaan aikaan