Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Köyhän on pakko halvalla, kun juha on vienyt kaikki rahat.
Aprilian etujarruvalokatkaisijan korjaus, eli uutta tilalle.
Aprilian oma osa n. 70€, mutta mikrokytkin irrallaan, pari liitintä ja kutistesukkaa kustantaa vitosen (5€) verran
katso liitettä 12157
Mulla muuten on yksi ehkä ylimääräinen aprilian etujarruvalokatkaisija, sopii ainakin noihin V4-koneellisiin 2009-2014 mallisiin, liekkö sama osa myös ehkä vanhemmissa apikoissakin ?
Mulla muuten on yksi ehkä ylimääräinen aprilian etujarruvalokatkaisija, sopii ainakin noihin V4-koneellisiin 2009-2014 mallisiin, liekkö sama osa myös ehkä vanhemmissa apikoissakin ?
Miula on vielä neljä (4) jäljellä ja sama mikrokytkin käy aika moneen Brembon etujarrukahvasysteemiin...
Ainakin sama käy 90-luvun Ducati SS / Monster
Miula on vielä neljä (4) jäljellä ja sama mikrokytkin käy aika moneen Brembon etujarrukahvasysteemiin...
Tilasin niitä reilusti, kun viiden kappaleen tilauksessa toimituskulut oli saman verran kuin osien hinta![]()

Mul on varmana kaks. VOITTAJA.
Etujarruvalo?
Näyttäkää nyt keväällä sitten varmuudeksi jollekin kaverille kuinka se toimii ennen ku lähdette liikenteeseen...
Nyt kompastuit omaan näppäryyteesi. Sitä paitsi Italian sähköt. Löytyy varmasti seisontatuen jarruvalo myös. Ainakin ajan kanssa.
Etujarruvalo?
Näyttäkää nyt keväällä sitten varmuudeksi jollekin kaverille kuinka se toimii ennen ku lähdette liikenteeseen...
Valitsin "etujarruvalokatkaisija" termin ihan vaan sen takia, kun ajallisesti kestää paljon kauemmin kirjoittaa "etujarrukahvassa oleva jarruvalokatkaisija".
Sitä paitsi jopa 6% ORGin keskustelupalstan kirjoittajista luulee tietävänsa jotain moottoripyörien tekniikasta...
Sen takia ei tarvii olla ihan pilkun tarkka.