Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
L-Weld Lappeenranta ja Matkahuolto. The place. Jonoa voi tietty olla, mut soita ihmeessä. Olen käyttänyt tätä kioskia itse.
03-06 menee vissiin heittämällä tuohon 05:een googlen mukaan.
Tuolla http://www.hiomopalvelu.fi/index.html onnistui ainakin jokunen vuosi sitten auton vanteen vastaavan vekin oikaisu
MP:n vanteet onnistuu myös. Viime perjantaina hain yhden mp:n vanteen oikaisusta.![]()
Olitko tyytyväinen työn jälkeen, oliko moitittavaa missään? Ja hintahan se aina kiinnostaa myös![]()
Hinta oli 75€. Neljäs vanne minkä mulle oikaisivat ja tyytyväinen olen joka kerta ollut.
Pitäisi tehdä jotain Gixerin takavanteelle, kun tuossa näyttää olevan pikkuisen sivuttaisheittoa (1-2mm) ja yksi ulospäin suuntautuva pikku lommo, joka lie jonkun rengasturaajan aikaansaannos. Erikoista sikäli, etten ajossa ole huomannut mitään vipatuksia tai muutakaan omituista mutta pitänee korjauttaa tuo.
Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?
Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?
Tekiskö Vannevelhot? Ainakin korjaavat auton vanteita ja maalaavat auton ja mp:n vanteita. Voihan tuolta kysäistä.Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?
Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?
Ennen isompaa oikomisurakkaa kannattaa tarkistaa tehtaan speksi vanteen heitolle. Muistelen, että esim. Honda sallii tehdasuutena n. 2 milliä heittoo sekä pysty- että sivusuuntaan.