Vanteiden korjauspaikat / uusi vanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miikaensio
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hölmö kysymys, mutta meneeköhän tuohon vm.02 600cc cebarin etuvanne?

Katselin vain kun MP- pitstopilla on moinen myynnissä.

Laita tollanen uudempi sinne eka, jollei löydy oikeeta. Kevyempi vanne ja siitä pääsee kyllä eroon sit myöhemmin.

Täältäkin ääni wheeldoctorille, jonku aikaa fb:n kautta seurannu sivuja ja näyttää homma oikeasti tapahtuvan :thumbup: Toki rahtikuluja kertyy tässä tapauksessa, vaan kannattaa ehdottomasti kysäistä. Oon nähnyt MP:n vanteitaki olevan työn alla, jossa juuri vastaava dentti ku viestiketjun alottajalla.

L-Weld Lappeenranta ja Matkahuolto. The place. Jonoa voi tietty olla, mut soita ihmeessä. Olen käyttänyt tätä kioskia itse.

Kannatan ehdottomasti tätä, muutamia vanteita käyttänyt ja aina helkutin hyvää jälkeä! Jonottamaan nyt ikävä kyllä joutuu. Unohda sitten alkuunsa ne itse suoraksi naputtelut jns. muut kotikonstit. Tuleee onnistumaan joko huonosti tai ei ollenkaan.

Eli budjetti vaihtoehto on lähettää vaan tuonne ja odottaa. Tietysti jos löydät käytetyn toisen, mutta äkkiä halvimmillaankin sille tulee hintaa muutama satanen.

Hinta oli 75€. Neljäs vanne minkä mulle oikaisivat ja tyytyväinen olen joka kerta ollut.

Olin erittäin tyytyväinen itsekin, harrastemobiilin vanne joita oli helvetin hankala löytää, ei erottanut muista virheettömistä oikaisun jälkeen. Hintaa en edes muista niin varmaan edullinen oli

Osta multa ktm:n vanteet? Käypi todnäk pikku sovittelulla cebariin riippuen vähän levyjen kiinnityshalkaisijasta. Ilmo löytyy palstalta. En pääse mittaamaan ennen 10.6. vanteet toki noudettavissa mutten ite paikalla.

RimWorks (Entinen Amrif) oikoo kanssa vanteita, en tiedä MP vanteista mutta voihan sitä kysyä. Järvenpäässä.

LWeld paras missä ite käyttäny, mutta kestää, ja viimeksi palautus meni jonnekkin ihan väärään päähän suomea. Jos ei mistään löydy aikoja ni mitäs vikaa siihen on sisäkumi heittää?

Pitäisi tehdä jotain Gixerin takavanteelle, kun tuossa näyttää olevan pikkuisen sivuttaisheittoa (1-2mm) ja yksi ulospäin suuntautuva pikku lommo, joka lie jonkun rengasturaajan aikaansaannos. Erikoista sikäli, etten ajossa ole huomannut mitään vipatuksia tai muutakaan omituista mutta pitänee korjauttaa tuo.

Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?

Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?

Pitäisi tehdä jotain Gixerin takavanteelle, kun tuossa näyttää olevan pikkuisen sivuttaisheittoa (1-2mm) ja yksi ulospäin suuntautuva pikku lommo, joka lie jonkun rengasturaajan aikaansaannos. Erikoista sikäli, etten ajossa ole huomannut mitään vipatuksia tai muutakaan omituista mutta pitänee korjauttaa tuo.

Onko L-Weld edelleen se the mp-vanteenkorjaaja Suomessa vai löytyisikö joku pätevä paikka lähempää pk-seutua?

Korjauksen jälkeen tietty pulverimaalaus. Propinta on ollut hyvä näissä hommissa mutta olisiko muita hyviä ehdokkaita tarjolla pk-seudun lähettyvillä?

Massavaralla ja puupalikalla ennen muinoin oiottiin pikkuheitot. Tietenkin edellyttää, ettei ollut repeämää ja kylmän raudan seppien tekeleiden jälkeen vielä särötarkastus.

Tekiskö Vannevelhot? Ainakin korjaavat auton vanteita ja maalaavat auton ja mp:n vanteita. Voihan tuolta kysäistä.

Ei Matkahuollon rahti paljoa kustanna sen rinnalla, että joku muu nuijiii vanteen paskaksi. -> L-Weld. Vielä kun on koko talvi aikaakin.

mä korjautin molemmat s1000rr vanteet L-Weld Oy Lappeenrannassa.
tuli hyvät ja oli mielestäni edullinen.

Kiitoksia vastauksista. Näin vähän arvelin. Eiköhän se L-Weld Oy ole joka minun vanteen korjaa.

Oletteko muuten vaihtaneet laakereita vanteesta korjauksen jäljiltä? Ilmeisesti tarjoavat lämpöä vanteelle oikaisussa ihan huolella ja mietin onko siinä vaarana laakereiden tiivisteiden käristyminen? Samaten vanteen pulverimaalaus joka myös kuumentaa vannetta melkoisesti. Saattavat laakerit ottaa kipeää siinä.

Ennen isompaa oikomisurakkaa kannattaa tarkistaa tehtaan speksi vanteen heitolle. Muistelen, että esim. Honda sallii tehdasuutena n. 2 milliä heittoo sekä pysty- että sivusuuntaan.

Ennen isompaa oikomisurakkaa kannattaa tarkistaa tehtaan speksi vanteen heitolle. Muistelen, että esim. Honda sallii tehdasuutena n. 2 milliä heittoo sekä pysty- että sivusuuntaan.

Ahaa, enpä tullut ajatelleeksi tätä. Pitääkin selvitellä mikä on sallittu heitto vanteessa.

Back