Liikenneraivoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Patukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mitä muuta voi odottaa Audi-kuskilta???? :grin:
No kohta kaikki Audi-kuskit hermostuu tällä palstalla...:p:D

No mitä muuta voi odottaa Audi-kuskilta???? :grin:
No kohta kaikki Audi-kuskit hermostuu tällä palstalla...:p:D

En aja Audilla, mutta en voi olla miettimättä olisiko auton merkki kerrottu, jos se olisi ollut Hyundai tai Nissan?

Nimenomaan Skoda olisi kerrottu, koska niillähän ajaa ainoastaan köyhät kyrvät, joilla ei ole Audiin varaa. Toisaalta taas VW ja Seat uppoaa sinne Corollaharmauteen.

En aja Audilla, mutta en voi olla miettimättä olisiko auton merkki kerrottu, jos se olisi ollut Hyundai tai Nissan?
.

Yleensähän se menee niin että merkki mainitaan jos se on audi, bmw tai Mersu, muuten on vaan autoilija...

Itsehän ajan bemarilla ja prätkällä, olen erityisen mulkku. :jippikaijee:

Viimeksi muokattu:
Yleensähän se menee niin että merkki mainitaan jos se on audi, bmw tai Mersu, muuten on vaan autoilija...

Itsehän ajan bemarilla ja prätkällä, olen erityisen mulkku. :jippikaijee:

The world, especially the women in it, needs dicks.

Miksi vitussa on oltu Audi-kuskin takana/ ylipäänsä nussutettu hölkkävauhtia, vai onko menty hapsutakilla?

En siis väitä mitään, esitän vain kysymyksiä.

Hapsutakki lie nussutellut hölkkävauhtia Audin edessä. Näin ainakin minä tekstistä ymmärsin.
Sitten Audi-kuski pillastunut ja työmaa-alueen jälkeen ohittanut ja jarruttanut "äkkinäisesti".

Mä just keväällä myin viimeisen audini, ja nyt ei ole jäljellä enää kuin viisi volkkaria. Silti toisinaan ottaa pannuun nutaajat liikenteessä.
Tapausta tuntematta en ota kantaa että kumpi oli enemmän väärässä, mutta ilmeisesti ei liikenteessä löytynyt ns. yhteistä säveltä.
Sympatiat on tällä hetkellä pyöräkuskin puolella.

Mä just keväällä myin viimeisen audini, ja nyt ei ole jäljellä enää kuin viisi volkkaria. Silti toisinaan ottaa pannuun nutaajat liikenteessä.

Mua sillai vähän ottaa kupoliin toi väki tuusulanväylää ajamassa, tuusulanpäässä pitää ajaa kilsaparikolme kuudenkympin alueella 70-75 kmh koska aina joku tulee nuuskiin pyllyreikää. Tämä edistää matkantekoa tuossa ennen motaria parisataa metriä. Tulos: pätkälle tulee kameratolpat ja saatana kaikki saa sit kärsiä. :shoot: oma syy kun ajoitte. Sit toi motariosuus 15 km siinä voittaa pari kolme minuuttia 85/90 rekkojen perässä vs 110/120 vasemmalla kaistalla. Älytöntä kakkaa.

Hapsutakki lie nussutellut hölkkävauhtia Audin edessä. Näin ainakin minä tekstistä ymmärsin.
Sitten Audi-kuski pillastunut ja työmaa-alueen jälkeen ohittanut ja jarruttanut "äkkinäisesti".

Ymmärrän lukemaani välillä verrattain hyvin.

Tajusin, että ensin on nussutettu ja sitten on jääty kiihdytytyskisassa Audin taakse, minkä jälkeen hävittiin vielä jarrutusmittelökin.

Seuraava tappio tuli painissa.

Ei ollut hyvä päivä uhrille.

Tätä tapahtuu isossa maailmassa, vaikkapa Kanadassa jatkuvasti. Stressaantuneet ihmisparat purkavat pahaa oloaan kanssaliikkujiin ja sitten vähätellään jälkeenpäin. Säälittävän lyhytpinnaista touhua ja sietääkin saada sanktion.

Joku voisi ottaa huomioon myös ne työntekijät, joiden duunipaikan ohi Audilla pitäisi vetää reilua ylinopeutta, että kaikki olisi tyytyväisiä. Ei tee duunista ainakaan turvallisempaa. Hapsutakki tahi ei, kai sitä saa rajoitusten mukaan ajaa jos huvittaa. Ainakin itse ajan just sitä vauhtia kun sattuu itselle sopimaan.

P.S. Tuossa ei sanottu kuka vei ketä. Ainoastaan, että Audikuski oli retuuttanut moottoripyöräilijän pyöränsä päältä ja sitten vasta paini alkoi. Tekstin mukaan sivullisten väliintulo sai Audikuskin luovuttamaan eli todellinen häviäjä ottelussa onkin...

Kyllä itseänikin joskus riepoo nuo omasta mielestä köröttelijät, mutta ei nyt sentään tuohon uutisen raivoon asti. Pelkkä tahallinen äkkijarrutus kiusamielessä on aika törkeä temppu.
Vaan mikä itseä riepoo tietyömaissa. Ei ole ollenkaan liikaa pyydetty, jos varsinaisen työkohteen alueella ajaisikin rajoituksen mukaan. Saisi kaverit tehdä työtään turvallisin mielin. Vaan miksi vitussa pitää viedä se viidenkympin lätkä pari kilometriä ennen työkohdetta ja jatkaa saman verran kohteen jälkeen.

Alempi nopeusrajoitus on voitu laittaa tuoreen asfaltin takia, siltatyön takia, työmaaliittymän takia, liikenteen aiheuttaman tärinän minimoinnin takia, merkin asettanut porukka on asettanut merkit ennen työn alkua tai ei ole vienyt merkkejä pois työn loputtua, tai sitten ne on vaan unohdettu sinne.. jotenkin vielä on sellainen kutina, ettei työmaalla ihan joka jannulla ole lupaa ominpäin muutella liikennejärjestelyjä.. mahtoiko rajoitusten muutokset vaatia jotain lupiakin, en tiiä?

Tietyömailla työskennelleenä on jäänyt semmoinen haisu, että ei se merkkien lätkiminen tien varteen ole ihan niin helppoa että illalla vedetään jätesäkki merkin päälle jesarilla ja aamull otetaan pois.. ite en liikennejärjestelyistä vastaa, mut tommonen mutu tuntuma jäänyt muiden puheista..

Tietyömailla työskennelleenä on jäänyt semmoinen haisu, että ei se merkkien lätkiminen tien varteen ole ihan niin helppoa että illalla vedetään jätesäkki merkin päälle jesarilla ja aamull otetaan pois..

Ei saa muuten peittää jätesäkillä......

Vähän suurpiirteistä tuntuu tuo merkkien asettelu olevan. Jokunen päivä sitten oli viidenkympin tikkari vaajakoski-jkl motarilla jyskän kohdalla. Eipä näkynyt päättymismerkkiä joten kaupunkiin köröteltiin hissuksiin. En yhtään ihmettele jos noita tietyörajoituksia oteta tosissaan. Eipä ne merkin asettajatkaan ota tosissaan ihmisten ajanhaaskuuta.

Back