Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, tuli mieleen sanat mitkä sanoin myyjälle kun olin päättänyt ostaa tämän. "Pakko mun on jotain näprättävä saada talveksi"tässä on lähtökohtaisesti oikea tapa hommata pyörä, eli ostaa sen syksyllä ja rassaa sitä talven. On aikaa korjata, tilailla ja perehtyä että vehje toimii.
se perinteisempi tapa on ostaa joku halvin mahdollinen toukokuussa ja sitten ihmetellä foorumilla kun se ei käy.![]()
Tämä ongelma ratkesi tosiaan kun kiedoin pakosarja käärettä reikäputken ympärille, ja niittaisin päädyt takaisin pönttöihin. Moottorin äänet hiljeni aika paljonkin, keväällä näkee hiljenikö äänet tarpeeksi![]()
Virkistävää että joku haluaa pyörästään hiljaisemman kun yleinen suuntaus on saada lisää mökää![]()

Siihen on sellainen työkalu. Itse ostin ebaysta tosin en ole vielä sitä kokeillut.Siniset "korkit" on vähän kulahtaneet, ja aina on anodisointi vähän kiinnostanut. Milläköhän ilveellä nuo sais irti jos näihin kokeilisi sitä?
Lähetetty minun SM-A320FL laitteesta Tapatalkilla
Kyllä mää juurikin tuolla poran terä jipolla nuo läpät säädin noin suurin piirtein kuntoon.sehän oli vasta eka kierros kaasarit pyödällä, kyllä ne aina pari kolme kertaa pitää minimissään aukaista. [emoji14]
sääditkö sitä tasapainoa yhtään, siis esim niin, että poranterän varsi läpän väliin ja sitten samanlaisella kokeilee muut, että kaikki aukeaa saman. Sillä saa jo aika lähelle.
joo ei sitä välystä kauheasti ole hyvä olla. sitten kun alkaa olla, niin kaasarit imee ilmaa kaasuläpän akselia pitkin.
ruiskupyörässä on puolensa, XJR oli vaan tosi pitkään kaasareilla ja kun ne saa kuntoon, niin toimivat kyllä yllättävän hyvin. yamaha oli muutenkin tosi perässäpitäjä ruiskujen kanssa. R1 nenkin oli pitkään kaasareilla kun suzuki ja honda oli ollut ruiskulla pitkään.
kaasareita on melko mahdoton arvioida paikallaan rajoitinta vasten.
Mutta mutta ettei kaikki ois vesi selvää kerrasta, niin tämähä alko paukuttamaan putkessa. Oikean puolen putkista tulee rajotinta vasten ketun häntää.
Juurikin näin on tämmösen virityksen näin netissä. Onko vääränlainen?No tuleehan se, kun rajoitin katkoo sytystä, mutta ei bensaa.
Hiukan oudoille näyttävät nuo synkkamittarit minun silmään. Onko noissa siis alapää liitetty yhteen ja yläpäästä menee letku jokaiseen kurkkuun?